掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

捉仔仔跑10公里!徐榮注重運動多過學業 __,

徐榮一家四口齊齊出席慈善步行起步禮。無綫藝人徐榮一家四口到大潭出席慈善步行起步禮,兒子徐朗幫妹妹徐心怡(包包)做熱身運動,而包包拍照時不時望着宣布起步 ...


徐榮一家四口齊齊出席慈善步行起步禮。


無綫藝人徐榮一家四口到大潭出席慈善步行起步禮,兒子徐朗幫妹妹徐心怡(包包)做熱身運動,而包包拍照時不時望着宣布起步的鑼鼓,非常可愛!受訪時,徐榮抱着包包、徐朗就乖巧地遞咪,但中途包包要落地,媽媽就帶她行開。徐榮坦言自己叫經理人多點安排他帶小朋友做慈善活動:「當星期日嘅活動,同埋等佢哋知道世界上有好多不幸嘅人。」問到徐朗視力如何?他自言上學的日子不會打機,暫時沒有近視,徐榮則表示自己星期一至五不讓仔仔打機,徐朗即緊張地強調星期五放學後可以打機,若做功課要找資料亦可上網。

注重運動方面

問到徐榮是否很嚴格?徐朗主動拿咪說:「佢對我嚴係有原因,想我好啲,都唔算太嚴,50%。」徐榮笑言沒跟仔仔夾過對白,又指自己和學校都沒給仔仔功課壓力:「佢讀國際學校,我都唔知佢識得幾多隻中文字,如果佢默書有信心合格,我就唔理佢。但運動方面就畀大啲壓力,除咗球隊練波,我有捉佢去跑步,佢跑到10公里。我想佢跑多啲,因為球員一場波要跑十幾公里,佢依家代表U12港隊、要踢聯賽。」

開辦教育中心

提到徐榮將於4月在石門開辦教育中心,他透露中心内主要有Playgroup及傾偈式的英文班:「語言係幾緊要,仲有足球、馬賽克、司儀同演戲班。我啱啱先搵到地方,可能會教司儀同演戲班,都搵咗好多同事幫手做客席講師。演戲班係想小朋友表現活躍同有思維嘅一面,司儀班就等小朋友講嘢有自信啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!