網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月5日 星期一

導賞團:傅明憲深潛107分鐘捕捉海底奇兵 __,傅明憲,

海底世界真係好正呀!已考獲潛水教練牌、有17年「潛齡」的名媛傅明憲愈潛愈上癮,更自學海底拍攝。去年聖誕她隨團到印尼,每日拖着重達10公斤的攝影器材潛入 ...


海底世界真係好正呀!


已考獲潛水教練牌、有17年「潛齡」的名媛傅明憲愈潛愈上癮,更自學海底拍攝。去年聖誕她隨團到印尼,每日拖着重達10公斤的攝影器材潛入海洋深處,做海底「龍友」!

傅明憲父母傅奇和石慧都是藝人,身為星二代的她曾經都是娛圈一分子,亦是社交界活躍分子,但自從迷上潛水運動後,就轉投海洋的懷抱,喜歡到世界各地的潛水勝地放眼海底世界,狂熱得連考多個潛水牌及潛冰牌,現已正式成為潛水教練!早前她參加印尼藍碧海峽(Lembeh Indonesia)一個潛水團,專門潛入海底拍攝,她說:「呢個係影相團,同行有十幾人,係自己組團,所以全部人都識嘅,呢個地方專係影細嘢,影微細生物,同之前影鯊魚、蘇眉好唔同。點解鍾意影海底世界?鍾意玩水底攝影嘛!自己滿足之餘,仲可以Po喺社交網呃吓Like囉!(開相展?)會畀人笑㗎,潛水界咁多高手!」

傅明憲愛潛水,亦愛海底攝影,愈玩愈專。她表示過往純粹潛水,將景物留在腦海中,後來發現鏡頭下的海底景象很美麗,更可以留為紀念。她笑言今次的旅程超出個人極限,在水底影到不捨得離開,足足潛了107分鐘,是最後上水的一個,又預告下趟旅程將到南極拍攝企鵝和鯨魚,果然影上癮!

微細似米粒

傅明憲此行看到很多生物,如Frogfish、Baby Box Fish、Ghost Pipefish、墨魚和海馬等,她說:「今次見到好多唔同種類嘅Nudibranch(裸鰓類物種),其中Sheep Nudibranch就只有2毫米咁細,喺淺水都見到。佢哋有好多唔同形態、唔同顏色,好得意,仲會搵番同色同類嚟交配。仲有見到啲海馬,大約只有一粒米咁大。」

有毒!切忌手多多

要注意,好多海底生物都係唔可以觸摸,好多Nudibranch都有毒性,係唔掂得嘅,尤其我冇戴手套。電蛤唔可以掂,因為會被電暈;藍圈墨魚好靚,不過一樣唔可以觸摸。

專業架生超重磅

傅明憲用作海底攝影的器材非常專業,重達10公斤,她表示旅程中每日都是獨自拖着器材上船落船,頗為辛苦。她很享受參與攝影團,因為團友全部志同道合,每日拍攝完就各自回房休息,準備翌日晨早又出海,所見所聞與以往的觀光旅程截然不同。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!