掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

10歲自閉兒恨拍拖 陳錦鴻親教示愛技巧 __,陳錦鴻,

陳錦鴻指患有自閉症嘅10歲兒子已想有女朋友。藝人陳錦鴻一家三口及趙頌茹(阿Yu)到樂富出席親子嘉年華,錦鴻表示由太太杜雯惠安排全家出席活動,又透露平時 ...


陳錦鴻指患有自閉症嘅10歲兒子已想有女朋友。


藝人陳錦鴻一家三口及趙頌茹(阿Yu)到樂富出席親子嘉年華,錦鴻表示由太太杜雯惠安排全家出席活動,又透露平時幾乎全天候都是與兒子陳駕樺一起的親子時間:「由食早餐、梳洗到着校服,以前屋企人冇時間幫我着得咁整齊,依家我好多時間,好享受同佢一齊,等佢放學再行一個鐘公園,之後就食飯、沖涼、按摩。太太就負責學業方面,佢可以自己做功課,太太同佢溫書。」

學定示愛技巧

說到經常跟兒子談心事,錦鴻指現年10歲的兒子已想有女朋友,8歲就開始送情人節禮物:「試過送唔出,一攞出嚟就畀人搶咗,兩、三次先送到。(咁早拍拖?)唔係,只係想佢早啲接觸同學習示愛技巧,佢(患有自閉症)好難透過觀察去明白一件事,要經歷好多次先掌握到,所以最好依家開始掌握。到13、4歲可以試,我諗真正拍拖應該16、7歲。」

扮女仔同仔仔談情說愛

錦鴻表示兒子已夠膽講和送禮,看電視時他會問兒子女明星是否漂亮:「我又會同佢講我以前暗戀嘅對象。(太太會唔會呷醋?)唔會同佢講!」錦鴻希望成為兒子的榜樣,令兒子知道談情說愛不是禁忌:「我會扮佢鍾意嘅女仔同佢傾偈,我哋日日都好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!