掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

趁機瘦身 廖碧兒減10吋Sharp晒人生 __,碧兒,廖碧兒,

廖碧兒以Fitf爆身材拍攝廣告。藝人廖碧兒(Bernice)為纖體美容公司擔任廣告代言人,在新一輯廣告中以多個性感造型現身,當中包括晒「事業線」的黑色 ...


廖碧兒以Fitf爆身材拍攝廣告。


藝人廖碧兒(Bernice)為纖體美容公司擔任廣告代言人,在新一輯廣告中以多個性感造型現身,當中包括晒「事業線」的黑色性感套裝,還有低胸晚裝,她說:「我一直奉行均稱比例同優美線條,擁有完美身段,又唔會盲目追求『瘦』,今次全身總共減咗10吋,手臂同背部線條都出晒嚟,成個人Sharp晒,拍攝前幾日仲唔食少啲,都可以保持最佳狀態拍廣告。」

今次廣告廖碧兒走Boss Lady型格路線,與她之前在加拿大演出的電影《Stegman Is Dead》性感殺手角色不謀而合,她指因為生活比較繁忙,因工作關係飲食作息都不定時,今次合作能幫助她控制體重,還豐富了纖體知識,令她終身受用,有更多時間去享受人生。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!