網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

入行11年似打工 泳兒自認有野心 __,泳兒,

佢已經入咗行11年,佢就話自己打咗11年工…好似好慘咁喎講到!歌手泳兒入行已經11年,她笑言都打咗11年工:「都唔容易㗎,唔係你一個人話堅持就可以做到 ...


佢已經入咗行11年,佢就話自己打咗11年工…好似好慘咁喎講到!


歌手泳兒入行已經11年,她笑言都打咗11年工:「都唔容易㗎,唔係你一個人話堅持就可以做到,當然自己堅持係緊要,但都要睇際遇,遇唔遇到人投資喺你身上,如果出咗隻歌冇人聽,就真係要諗諗係咪應該要轉行。」很多歌手藝人都雙線發展,問到泳兒可會想嘗試拍戲?她說:「以前冇諗過,前幾年開始覺得可以嘗試吓呢啲機會,喺呢方面漸漸都有興趣嘅,睇吓有冇緣分,其實演員同歌手一樣,都有好多好多人,唔係話你想拍就即刻有。」

娛樂圈競爭大,藝人也要識得進取,但泳兒卻被人覺得好被動,她為此表示:「我諗進取有好多方法,可能大部人覺得要爭取,要做呢樣、要做嗰樣,但我會喺自己個崗位做好,我覺得我畀心機做好每一件事,總會有人睇到嘅,(你有野心嗎?)又唔係冇野心,但唔係嗰啲好chur去到咁嘅方式,我唔係呢個style,我諗好多人同我一樣,呢個世界好多唔同嘅人,唔係好進取、好有野心嘅人就一定成功嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!