掃呢頁CODE去手機

2018年3月1日 星期四

楊冪繼續無影劉愷威劉丹團年唔齊人 [壹週刊 - 1460 - 生活] __,劉愷威,楊冪,劉丹,M1,

農曆新年劉愷威返港陪劉丹同家人食飯。同你吟一吟楊冪繼續無影劉愷威劉丹團年唔齊人新年就梗係要一家團聚食番個團年飯,雖然劉愷威近幾年主力北上發展,但都返香 ...






農曆新年劉愷威返港陪劉丹同家人食飯。

同你吟一吟

楊冪繼續無影劉愷威劉丹團年唔齊人

新年就梗係要一家團聚食番個團年飯,雖然劉愷威近幾年主力北上發展,但都返香港同劉丹過年。







見到《壹》仔立刻幫小糯米戴番頂帽,遮住個樣。





小糯米已經三歲人仔,扎扎跳玩得好開心。

難得返到香港做孝子,劉愷威同囡囡小糯米,帶住一家大細浩浩蕩蕩去酒店食團年飯,兩父子都好大方咁拎住個銀包俾 tips酒店職員。話就話團年飯,但就唔見楊冪出現,新年咁大嘅節日都唔見老婆,唔通婚變傳言是真?

不過愷威就對《壹》仔講,楊冪第二日就會返香港團聚。咁又係嘅,點都要返香港照顧吓小糯米㗎嘛!而媽咪唔喺身邊嘅小糯米自然由工人姐姐照顧,見到《壹》仔就即刻幫佢著上黑色斗篷遮得勁密實,唔知幾時先會見到佢哋一家三口嘅相呢?





劉愷威與太太楊冪近年甚少一齊露面。





離開時由劉愷威做柴可夫司機,載全家返屋企。

撰文:八珍

攝影:陳亦龍


鍾意就快D Share啦!