網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月1日 星期四

大户執平貨有橋 [壹週刊 - 1460 - 財經] __,M1,

郭文貴去年在美國大爆大陸權貴之醜聞,直指海航背後由王岐山集團操控,後來突然遭PAG入禀紐約曼克頓法院追債。中環人語大户執平貨有橋海航缺水,周遭大孖沙覬 ...






郭文貴去年在美國大爆大陸權貴之醜聞,直指海航背後由王岐山集團操控,後來突然遭 PAG入禀紐約曼克頓法院追債。

中環人語

大户執平貨有橋

海航缺水,周遭大孖沙覬覦海航旗下資產,旨在執吓平貨,繼四叔李兆基以一百五十億元接咗兩幅啟德地皮後,繼而有 PAG太盟投資出手借錢予海航旗下的香港國際建設( 687),玩法係 687股價愈跌得甘, PAG有權增持其股份至八成;從而將旗下啟德地皮收歸旗下,執平貨邊個唔想呢?為何偏偏選中 PAG?

其實 PAG非典型私募基金,主席單偉建是早年放洋留學的精英,曾任職於世銀,抱有回國報效之高尚情操;在金融改革路上扮演重要角色,如中銀重組上市都有參與;去年,逃亡美國的內地富豪郭文貴大爆中共貪腐「內情」,當他爆得興起之時, PAG旗下的基金( Pacific Alliance Asia Opportunity Fund L.P.)在紐約法院向郭文貴追數八千八百萬美元,郭文貴將呢筆借款用以購入紐約中央公園豪宅, PAG適時出手,郭文貴都無再爆得咁響口,咁海航嘅平貨係咪輪到 PAG優先呢?不過,又多口提出疑問,○八年之時何解 PAG又咁睇好郭文貴,借錢佢使呢?





單偉建來頭不簡單,早年於北京對外貿易大學畢業後赴美留學,是中國早期海歸派金融精英,現為私募基金太盟投資集團( PAG)主席。





海航近年在海外瘋狂掃貨,包括啟德多幅地皮,但背後股東身份神秘。

Hermè s避開三角地

香港唔少長線收租佬都熟讀各商鋪地形,對「三角地」都避之則吉,風水學上三角地對經營生意都麻麻哋,中環皇九正正是三角地,以往甚少本地投資者長揸,早排傳出 Hermè s以九億元出售,此地下及地庫由 Hermè s於○七年以三億元購入,持貨十一年淨袋六億元,賣鋪好過賣手袋,聽講呢單交易是透過公司股份轉讓,咁又慳番印花稅成八千萬元;以往 Hermè s買此鋪自用,地庫闊落貨品都好齊全,不過 Hermè s寧願搬到置地旗下 Landmark Prince's並大掟銀彈賣廣告,催谷新店。又係嘅,使乜咁大地方,反正 VIP如南豐陳慧慧、周凱旋,仲有甘比等超級女富豪,自然有專人把新貨送到佢哋府上任試任揀,仲要落鋪逛咩!





早前 Hermè s大賣廣告宣傳中環旗艦店,以品牌的橙色作為新店的外牆色調,名為 Orange Box。





○七年 Hermè s以愛馬仕大中華有限公司名義,斥資三億元購入皇九地鋪及地庫,是典型「三角地」。

鮑魚公主夠殺食

年初三跑完賀歲馬趁空檔返加拿大度歲,碰啱呢邊大雪連場,好在喺香港食過幾餐藥膳(包括蛇羮、花錦鱔及山瑞)補定先,咁先頂得住吓,須知道女人唔補好易老,男人唔補好易「無」㗎!

大雪不阻本少爺雅興,四出搵食娛樂。點都要去侵侵間新酒店( Trump International Hotel, Vancouver)嘅 Mott 32公館試菜,隻北京填鴨八十蚊加紙都抵食嘅,不過隻乳豬要六百蚊加紙,呢度都係啲友慕名而去食嘅啫。第二晚再殺去 Richmond新派粵菜凱悅晚飯,整番杯紅酒,配龍蝦海鮮無走雞,出品唔錯啱價唔貴;出嚟搵食個朵唔使猛嘅,就如呢間酒樓嘅太子女,二十歲出頭綽號叫「鮑魚公主」,唔好諗多咗呀!人如其名,輕輕暱稱鮑魚公主都唔簡單!鮑魚公主主政前枱,乾鮑三百蚊唔貴,魚生壽司、甜品都掂。樓面阿姐報料,「公主」早年已跟廣州名師學藝,唔係浪得虛名!

今趟返溫哥華,見到出到嚟啲強國人依然豪使豪買,面不改容,坐到入去酒樓食肆,啲友「眼望望」我咁,好似踩入佢地頭,超!不過聽老友講,都有唔少半路中途斷咗水,落咗訂買豪宅物業都要撻訂!





過年至今,溫哥華落咗好幾場雪。





起用「鮑魚公主」呢個朵,真係要寫個服字。





今次都去溫哥華市中心 Marriott酒店入面間新賭場 The Parq睇睇。附設的中菜館 1886值得 encore。





楊國佳(左—)返溫哥華度歲,與新知舊雨聚首話當年。

中環寸嘴:楊國佳——已故工廈大王楊耀松長子,自詡為工廈小王子( Princeling),

眼見香港各方面之國際水平愈見低落,身為退休人士,要豁出來點醒香港人嘅思維。

金榜題名要幾多金





張貼在文武廟內的「金榜題名」羅列出眾善長之捐款數額。

上環文武廟內,每年都高掛金榜題名善長之名單,嗱,排頭位未必係捐最多,好似貴為東華三院主席李鎏麟、副主席王賢誌、蔡志明女兒蔡加怡總理、前總理呂志和等都係一千元;大劉細妹劉玉珍捐五千元排後面,不過做善事呢家嘢並非達官貴人專利,最緊要有心,多多益善,少少無拘。

撰文:宗菁華


鍾意就快D Share啦!