網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月1日 星期四

鄭中基多事英雄救美白只醋爆:你無義氣! [壹週刊 - 1460 - 生活] __,中基,白只,鄭中基,M1,

鏡頭前鄭中基勇救一躍而下的顏卓靈,鏡頭後亦「厚多士」協助對方上水面,令白只打爛醋埕。探熱針鄭中基多事英雄救美白只醋爆:你無義氣!15年尾,顏卓靈同白只 ...






鏡頭前鄭中基勇救一躍而下的顏卓靈,鏡頭後亦「厚多士」協助對方上水面,令白只打爛醋埕。

探熱針

鄭中基多事英雄救美白只醋爆:你無義氣!

15年尾,顏卓靈同白只拍電影《大樂師•為愛配樂》感情一日千里,之後更大方認愛。查實兩人埋位拍《大》片期間,有個極唔醒水的大電燈膽鄭中基阻頭阻勢。試過兩人罕有同場拍落水戲,鄭中基竟然幫手將顏卓靈移離水面,令白只白白錯失救美加分的時機,難怪白只醋爆咆哮:「你無義氣!」

好心做壞事,鄭中基何必呢!







英雄救美俾鄭中基搶咗,白只葡萄破口大鬧。

好心做壞事

《大樂師•為愛配樂》的主景——魚排在糧船灣海中心搭建,不計其他接駁交通工具,單是快艇前往魚排的船程,半小時走唔甩,但難得該區海水清澈,鄭中基不單只無嫌棄每天開工舟車勞頓,仲話:「頭先先見到成群魚游過,日日就係咁返工真係幾爽!」

戲內白只同鄭中基負責睇實肉參顏卓靈,所以絕大部分時間都是三人群戲,難得有場兩人跌落海的戲,雖則天各一方無親密接觸,但作為發展中的情侶絕對是互相加分的大好時機,偏偏鄭中基無感覺兩人眉來眼去,按劇本拍完跳海救顏卓靈後,順勢同工作人員協力扶對方上水,明顯唔熟水性,靠救生圈保命的白只,眼見英雄救美的加分機會俾拍檔搶走,醋埕上身,即指住對方咆哮:「你無義氣!」好心做壞事,鄭中基尷尬傻笑,但俾鹹水醃眼的顏卓靈就冧到暈。





幕後工作人員對顏卓靈愛護有加,上落水總有幾個人傍實。





多年 keep住輕身的鄭中基,兩個工作人員一拉已經輕易將他拉上水面。





白只、顏卓靈大方認愛後,孖咇拍《今晚打喪屍》大方任影。





年前鄭中基為電影於海防道開工,遇上途人、遊客狂影阻鏡頭,累鄭中基頻頻 NG,喪跑連場。





白只同顏卓靈只有兩三場對手戲,隔着個鄭中基,對方又不時「厚多士」,都可以撻着,男方的溝女技術不容忽視。

明顯大細超

不論拍電視或電影新人總是難逃「新嚟新豬肉」被人恰的狀況,偏偏年紀最細、資歷最淺的顏卓靈備受劇組全面呵護,五花大綁無得郁的時候,劇務、茶水阿姐不時送水又噓寒問暖,到埋位拍落水戲的時候,遇上氣溫分外清涼,劇組又一早預備好暖包,上水、落水總有一大班幕後護駕,連當時未坐正做男友的白只眼紅到一個點。「我唔係好熟水性,落水拍戲,淨係得個水泡,佢哋(幕後)搞掂咗 Cherry(顏之洋名)先至理我㗎!」

有愛自然能夠戰勝大細超,白只又點會捨得嬲顏卓靈先!





飾演差婆的周秀娜,刻意素顏上陣。





埋位期間不慎 PK,傷及舊患。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!