掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

東瀛遊一擲四億大阪起酒店抗互聯網衝擊 [壹週刊 - 1461 - 財經] __,M1,

禤國全表示,現時酒店第二期工程正展開,他更親自測試溫泉水溫。財經人物東瀛遊一擲四億大阪起酒店抗互聯網衝擊受互聯網衝擊,港人出外旅行的習慣在近年起了重大 ...






禤國全表示,現時酒店第二期工程正展開,他更親自測試溫泉水溫。

財經人物

東瀛遊一擲四億大阪起酒店抗互聯網衝擊

受互聯網衝擊,港人出外旅行的習慣在近年起了重大變化,由數年前傳統報團及自由行,變成了「一 app在手」就可以預訂酒店及機票,對旅行社造成重大衝擊。在港經營了二十多年旅行社的東瀛遊( 6882)執行董事禤國全( Steve)亦承認,香港的旅行社競爭已進入白熱化的階段。





酒店鄰近通天閣,附近一帶近年急速發展,不少店鋪都紛紛進駐該區。

「互聯網唔只係對旅遊業嘅衝擊,而係對整體零售服務業都係有影響。」 Steve坦承,網絡搶了不少傳統旅行社的生意,如果旅行社只繼續靠旅行團及自由行產品,難以看到曙光。公司於是決定一擲四億港元,於大阪浪速區興建逸の彩酒店,更籌備在沖繩興建第二間酒店。

Steve指出,現時酒店主要以招待香港、台灣、新加坡客人為主,為何不包括內地客?而酒店每日供應的「拉麵啤酒放題」,經傳媒報導後反應不俗,但有網友就質疑「驚唔驚白撞入去食?」待 Steve一一解答!





餐廳在晚上時間設啤酒放題,吸引玩了一整天的住客前往享用。

「係俾網絡搶咗傳統旅行社生意,因為過往一定係喺旅行社買產品,依家好容易喺網上同手機上可以預訂酒店。」禤國全表示,現時自由行往日本的香港旅客愈來愈多,對自由行產品有一定影響,加上發現即使開辦旅行團,在大阪仍難以找到酒店,於是決定在當地興建:「依家香港到日本最受歡迎的地方就係大阪,第二先至係東京,我們自己都睇到,大阪酒店需求量係十分之大,我哋自己(訂房)都有一啲難度,所以我覺得大阪係一個適合開一個新板塊嘅地方。」

Steve表示,今次第一期興建酒店的計劃,連地價及承建費用就用上四億港元,對於酒店興建在近通天閣位置,而非傳統中央區, Steve解釋:「聽到唔少客人講,心齋橋係好方便,不過真係太多人,我哋酒店去大阪心臟難波只係一個站,去日本橋都係一個站,但地方相對上係無咁多人、比較清靜。」

拉麵啤酒放題最受歡迎

早前記者獲東瀛遊邀請到酒店試住,甫進酒店,由於有大量香港旅行團團友入住,加上酒店設日本少有說廣東話的接待員,相當有親切感。而不少設施都有別於一般日本酒店,好像部分設企缸可供客人選擇,而房間都裝上 USB插頭,相當方便。而地上鋪上沖繩榻榻米,比一般地氈整潔。

事實上,不少日本酒店都設有消夜拉麵供應,但甚少可以「任食」,所以吸引不少旅客,他們都對安排讚不絕口,香港遊客胡生表示:「可以食到免費嘅消夜,非常之開心,酒店擁有對客人嘅窩心,去設法想點樣令客人開心,呢樣我係非常鍾意。」對於有網友指「可唔可以直接入去酒店食」, Steve就解釋:「其實見到客人,玩咗成日返嚟。原來一班客人聚會、一齊傾偈、飲啤酒、食拉麵,感覺到佢哋好放鬆之餘,好多時都會影相放上 Facebook,其實幫我哋做推廣。有客人行過,有相熟朋友,帶朋友嚟飲杯啤酒,我哋都唔會抗拒。」





酒店以和式風格為主調,每層房間都配上不同的牆紙,地板更鋪上榻榻米。





公司多年來收到不少團友意見,房內不少設施都經過深思熟慮,好像不用轉插頭的 USB充電位。

暫不做國內遊客生意

開業初期,酒店主要做旅行團及部分香港、台灣、新加坡客人生意, Steve解釋暫未在國內做推廣:「我哋覺得,市場係好大,相反如果我哋接待能力無咁強,只會有反效果。」而酒店購地時,已洞悉附近設溫泉泉眼,所以亦密鑼緊鼓籌備興建大浴場:「將會有一座五層高嘅建築物。一樓係健身室、二樓就係男性大浴場、三樓就係女性大浴場、四五樓就係比較私人的獨立溫泉。呢個溫泉有非常唔錯嘅水質,好似糖尿病、高血壓、神經痛,或者失眠都係好啱,對皮膚都係非常之好。」

「如果我哋酒店有溫泉,相信我哋酒店價值都會提升。最緊要係,經濟好嘅時候,都能夠帶動到我哋酒店生意。不幸經濟下滑嘅話,我哋作為一間城市酒店,我哋競爭力一定比別人強。」 Steve續指,未來仍會擴展酒店版圖:「喺沖繩國際通嘅街頭,已經買咗一幅地預備興建酒店,希望喺二○一九年年底就可以落成。」





酒店為吸引客人,更與電車公司合作,在車身上貼上公司宣傳貼紙。





除了設一天遊,酒店更提供多架單車,方便旅客租借使用。

自由行衝擊搞本地遊救亡





酒店天台設空中花園,晚上更可觀賞通天閣一帶景色。

近年大阪民宿大行其道,不少都以便宜價錢搶客, Steve認為無有怕:「我覺得係兩類客人,呢方面我哋就不太擔心。」他指網上訂酒店及機票衝擊反而更大:「係俾網絡搶咗傳統旅行社生意,因為過往一定係喺旅行社買產品。依家好容易喺網上同手機上 book酒店,以及最近多咗啲廉航,佢係用 B2C(企業對顧客)。」公司就決定大搞特色遊及本地遊吸客,早前與森美合作的德島遊,甫開售就爆滿:「希望搵啲我哋唔太經常去嘅城市俾大家,可以發掘一啲新嘅旅遊景點,由森美帶隊,我哋當日開一個記招,第二日中午就已經爆滿。」

此外, Steve亦開始推廣日本本地出發的深度遊:「去一啲比較遠嘅地方,可能交通唔係太方便,雖然酒店及機票,客人唔係經我哋買,但都可以參加一啲一天遊,好似之前暑假我們去咗岡山摘桃,如果自己搭車,難度就會高啲,同埋收費可能比客人自己去更加平。」

互聯網衝擊有危有機





禤國全指出,現時大阪已超越東京,成為最多港人遊日的地點,深信到該區興建酒店更能吸引客人。

Steve坦言,數年前已意識到互聯網對旅遊業有翻天覆地的變化,早已決定轉型:「其實成個互聯網唔只係對旅遊業嘅衝擊,而係對整體零售服務業都有影響,但我覺得有危就有機,只要不斷創新推出產品,相信旅行團數字係可以再上升。」

雖然入行多年,但 Steve不時都會繼續跟團,訪問時更會到酒店主動向團友索取意見,他直言,客人口味一直在變,只留在辦公室根本難以進步:「我哋無可能停喺度,每日要不斷思考,要令客人鍾意你嘅產品。」

撰文:梁延宇

攝影:林志謙


鍾意就快D Share啦!