掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

人社「港毒」鬧爆政府 [壹週刊 - 1461] __,M1,

遊行隊伍無法再前進,於是就地打小人臭罵林鄭及陳茂波等官員一番。八卦陣人社「港毒」鬧爆政府社民連等團體喺啱啱過去嘅星期日,亦即係「驚蟄」前一日發起遊行, ...






遊行隊伍無法再前進,於是就地打小人臭罵林鄭及陳茂波等官員一番。

八卦陣

人社「港毒」鬧爆政府

社民連等團體喺啱啱過去嘅星期日,亦即係「驚蟄」前一日發起遊行,反對肥上瘦下嘅財政預算案,要求還富於民。遊行隊伍行到夏愨道嘅時候,人民力量成員譚得志(快必)帶領遊行人士一齊打小人,鬧爆林鄭同埋三個司長,句句毒辣,記者朋友都忍唔住笑。





陳茂波堅拒派錢,成為市民發洩不滿的對象。

話說當日全部人下晝兩點半喺遮打花園出發,原定遊行到政府總部。去到添馬街同夏愨道交界時,警察話遊行人數唔夠一千人,唔開夏愨道橋底俾遊行隊伍行去政總,話要行天橋過去。

遊行隊伍嘅代表同警方僵持咗差唔多兩個鐘,都係傾唔掂數,最後一大班人就地打小人。大會倒出幾十對拖鞋,快必嗌咪,參加者邊打,齊齊招呼林鄭同埋佢手下三個「猛將」:「打你個醉駕波,打到你撞車碌咗落山坡」、「打你個僭建驊,打到你甩肺生 cancer」、「打你個肥佬張建宗,打到你條條骨骼都疏鬆」、「打你個林鄭 777,打到你個仔俾公安老屈」,認真毒辣,唔怪得連長毛梁國雄都講笑咁話大家係「港毒」。

街頭祭壇反法輪功,小學雞咒人死



「青關會」之類組織多年來一直與法輪功打對台,大力宣傳「反邪教」,佢哋沉寂咗一段時間後,放完農曆新年假期後再次活躍起來,而他們的宣傳攻勢已經跳出了傳統的框框來一個大「升呢」,創作力與幻想力都嚇人一跳。《壹》仔上週週末經過銅鑼灣,發現街頭出現了一個吹氣大型祭壇,壇中間掛咗法輪功創辦人李洪志張相,仲有祭品、水酒與香燭,側邊又掛滿「法輪大法好」、「真善忍」等等直幡,唔知頭唔知路者隨時仲以為係信徒悼念「教主」,認真嚇人。

不過,貨真價實的法輪功學員就喺呢個「祭壇」對面默默練功,又掛上「青關會停止謊言」等橫額,所以呢個「祭壇」原來就是反法輪功組織的「傑作」,擺明有人是要詛咒「李洪志去死」,小學雞得嚟都幾惡毒吓。《壹》仔再睇真啲,發現祭壇上面嘅水果祭品都是膠造的玩具,香燭就係入電池嘅 A貨,製作仲未夠認真喎。不過,呢個無標明組織發起團體,又無人看守,搞手到底係響應環保還是成本有限,就只有佢哋自己先知道喇。

雖然「祭壇」無王管,但警方唔知係唔係怕有人手多多,之後又被屈偷嘢,唔單只架起鐵馬圍住個祭壇,又有大批警員在旁戒備,結果「拘捕中學生」風波沒有再重演,就連好事之徒想拜祭吓都有啲難度。







銅鑼灣鬧市週末出現大型祭壇,認真嚇人。





祭壇遠望相當逼真,不過水果祭品係膠造玩具,香燭就係入電池嘅 A貨,即刻扣分。

維園阿哥戰補選,政界冇人撐

星期日就係立法會補選,不幸要投呢一票嘅你,應該陸續收到各候選人嘅選舉郵件。先後效力社民連、人力,又幫過白韻琹助選嘅「維園阿哥」任亮憲(馬草泥),就參加港島區補選。

《壹》仔睇過佢份選舉郵件,得一張紙,正、背面都有競選口號同自己個樣,郵件背面支持佢嘅人,三個都係財經界人物,一個政壇中人都冇,當中包括金融作家渾水,以及「股壇燈神」沈振盈。馬草泥係冇聽過沈大師大名,定想挑戰其「燈力」搏勝出?

講開又講,馬草泥自從幫白姐姐助選後,人緣相當差,先有舊黨友、人力陳志全(慢必)喺 Facebook上載已經撕爛嘅合照兼發聲明割席,後有工黨李卓人上星期喺 Facebook開名鬧馬草泥,話對方「賊喊捉賊」,唔插政府 DQ周庭,走去話 Plan B區諾軒「執死雞」,係為上位冇原則嘅變色龍。

上星期財政預算案公布當日,馬草泥都有去立法會示威,不過只有老豆前立法局議員任善寧同佢一齊,人丁單薄得出奇。有人話佢隨時係黑馬,只能放長雙眼,睇吓佢最後幾日點發力啦。礙於選舉條例規定,《壹》仔要提提大家,港島區候選人還包括伍迪希及陳家珮。







馬草泥較早前趁財爺宣讀預算案去立法會示威,要求政府回水,但只得父親任善寧同行支持。





選舉郵件得金融人撐佢,以馬草泥嘅陣勢睇,要贏補選真係要加把勁先得。

區諾軒選前衝刺,周庭 cosplay打氣



立法會補選臨近,區諾軒上星期六喺愛丁堡廣場舉行造勢大會,泛民各個黨派都有派人撐場。佢會後接受《壹》仔訪問時講到對手陳家珮選舉期間忽然加碼批評領展,佢就回應話:「我相信選民係有智慧……唔係選舉(擇)臨時話爭取嘅候選人。」

當晚嘅造勢大會喺夜晚七點左右舉行,有幾百名市民參與。李柱銘、梁家傑、黃之鋒等都有上台講嘢,一向支持民主運動嘅明哥黃耀明亦上台唱咗兩首歌為區諾軒打氣。區諾軒喺台下聽到眼濕濕。大會仲播咗周庭被 DQ前嘅一段宣傳片,區諾軒有份出鏡同做旁白,估唔到今日變咗做自己嘅宣傳片。

點燈集氣前一晚,周庭同區諾軒老婆,將佢嘅辦事處布置成日本動漫《銀魂》嘅「萬事屋」咁,周庭自己就 cosplay女主角「神樂」。周庭話「萬事屋」係一個保存初心嘅地方,希望區諾軒可以有力勇往直前,又幾有心思喎。搞笑嘅係,區諾軒本身其實係《銀魂》嘅擁躉,一眼就洞悉周庭嘅計劃,睇到自己辦事處變成萬事屋後,笑住口咁講:「搞到咁點算呀?」







泛民大佬們齊動員力撐區諾軒,眾星拱照。





周庭 cosplay成動漫角色,在區諾軒議辦炮製驚喜。(網上圖片)

撰文:巫不言

news@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!