掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

九叔家族忽然有景 [壹週刊 - 1462 - 財經] __,M1,

▲ORC100位處中環街市後面。中環人語九叔家族忽然有景環街市正進行活化工程,喺正對面的QRC100認真夠運,呢幢商廈由一代中環釘王羅肇唐(人稱九叔) ...






▲ ORC 100位處中環街市後面。

中環人語

九叔家族忽然有景

環街市正進行活化工程,喺正對面的 QRC 100認真夠運,呢幢商廈由一代中環釘王羅肇唐(人稱九叔)的裕泰興家族持有,政府招標中環街市之時,班地產佬都估會拆卸重建起高樓。

九叔家族幢 QRC 100望到海皮少少景都被遮擋,不過政府招標結果竟然是予市建局活化,九叔家族真係忽然又有景啦,持有此商廈的是九叔次子羅守輝,手風都幾暢順,積極掃商廈、民生區的鋪位,今年首季已斥資六億元入貨;佢老哥則鍾情特色單位,原本自住的半山名廈嘉慧園,幾年前斥資億半買埋對面單位,所謂千金難買相連屋,打通兩個單位後價值更上一層樓,前財爺梁錦松在愛都大廈的相連單位,都係同羅守輝買㗎!





羅肇唐之孻仔羅守耀





羅守輝





中環街市活化工程現正進行中。

新地調理農務





新地位於西貢十四鄉的地產項目,去年以一百五十八億元補地價,每呎樓面價為三千三百元。

九巴炒車死人到炒車長呢壇大龍鳳,作為大股東新地( 16)都咪話唔頭痕,新地主席郭炳聯可能都好想歸園田居,清靜一下,聽講新地喺西貢十四鄉塊農地,去年創本地史上最高補地價金額一百五十八億元,項目規模媲美嘉湖山莊,有近十九萬呎康樂設施,其中一項是搞農務,聽講新地從日本京都找到顧問,聘請稻米專家,喺度搞個有機農莊種米,利用馬鞍山山水開墾稻田,發展商竟然務農?真係大新聞;不過日後務農一段時間後,會否再將塊地轉做其他發展用途呢?莫非務農是 buy time!

The Murray勾起高官照肺回憶

「中環寸嘴」楊國佳贏馬之後接着慶祝其六十一歲生日,莫非是「人頭馬一開,好事自然來」咁老套嘅爛 gag,佢老哥話揀新開張酒店 The Murray舉行生日晚宴,呢幢酒店前身為政府總部美利大廈,寸嘴楊謂純粹支持保育;賓客之中有政府退休高官,來到 The Murray有感而發,謂以往最怕到美利大廈,諗起都腳軟,通常有「杰撻撻」事情發生就要上去總部被上司照肺;寸嘴楊則說:「雖然生不入官門,以前我又怕咩去呀?係驚無資格去咋,家族搞工廠大廈時,有個建築佬醒我,謂由業主寫封英文信去美利大廈工務局最有力㗎!」





上週一是楊國佳的生日,選址在新酒店 The Murray的 Tai Pan餐廳舉行其生日晚宴,旨在予賓客新鮮感。





這棵在美利大廈的「風水樹」,特首林鄭特別要求保留。





楊國佳與妹妹同日慶生。

週日在中環士丹利街,見到兩位「精靈」仔著住件印有 KPMG嘅運動衫跟住父母逛,想入名校平時裝扮都要醒醒目目,如果唔係又點 impress到名校,睇真啲呢兩個仔阿媽係以前 2R組合 Rosanne,老豆係牙醫 Baram Derek James白恩庭,唔少闊太為了自己寶貝仔女,都指定去中環呢間 Central Smile牙科診所,特別是牙齒矯正,收費梗係頂級啦,但勝在儀器夠先進,一提起 2R嘅 Rosanne,就話佢嫁咗富貴名醫,不過可能未必及炒鋪天王嘅牙醫冼仲彥搵得咁和味。





Rosanne與混血兒丈夫於二○○九年結婚。





這間 Central Smile牙科診所,由 Rosanne老公白恩庭佔五成七股份。





假日 2R組合的 Rosanne一家四口開完 party到停車場去。

撰文:宗菁華


鍾意就快D Share啦!