網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

入行16年!鄧麗欣接過影后獎座 忍唔住爆喊 __,鄧麗欣,

鄧麗欣會唔會再下一城拎金像獎呢?「第二十四屆香港電影評論學會大獎頒獎禮」今於香港電影資料館舉行,影帝影后日本演員倉田保昭與鄧麗欣以及最佳導演得主張艾嘉 ...


鄧麗欣會唔會再下一城拎金像獎呢?


「第二十四屆香港電影評論學會大獎頒獎禮」今於香港電影資料館舉行,影帝影后日本演員倉田保昭與鄧麗欣以及最佳導演得主張艾嘉均有出席,而其他嘉賓則杜汶澤、陳嘉上、黃柏高、鄭保瑞、許鞍華等,而林子祥則擔任頒獎嘉賓,倉田保昭與鄧麗欣領獎後更雙雙擺出電影獎座甫士,相當趣怪風騷!

首奪影后獎項的鄧麗欣,一上台已忍不住淚水,要停一停才能道出得奬感受,她謂:「能夠得獎,絕對不是一個人可以做到,好多謝導演杜汶澤帶領一班好優秀嘅團隊,令我可以係一個好溫暖的環境下演好自己角色,入行16年,第一次攞電影獎,令我覺得自己多咗一份責任,同埋以後要好好選擇劇本,做一個不一樣的鄧麗欣。」

揀緊戰衣出席金像獎

領獎之後,她在台下接受媒體訪問,她直言都估不到自己這樣激動,尤其看到自己的演出片段時,問她今次奪獎會否令她對拿金像影后更有信心?她謂:「反而仲緊張,今日都咁,依家揀緊衫。(性感嗎?)會以靚為主。」

方力申早前接受訪問笑言若鄧麗欣肯在金像獎頒獎禮上多謝他,他就會投佢一票,問鄧麗欣會否「應邀」這樣做?她笑言:「好像已經截止。但若果佢有投我,我會多謝佢,係我嘅演藝路上佢一直陪我成長,所以都會多謝佢。(咁有冇就今次攞奬慶祝見面?)咁又冇。」

鄧麗欣唔認同成龍言論

對於成龍早前接受訪問指現在只有中國電影,冇香港電影,鄧麗欣則表示香港拍攝電影有本土氣息,呢樣嘢無其他地方代替到,我亦是一個本土演員。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!