掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

唐文龍肉緊唱處男作 17字歌名惹網民爆笑 __,唐文龍,

唐文龍原來係唱得之人。講到男神,一定唔可以唔提早前憑無綫劇《溏心風暴3》而人氣爆燈嘅唐文龍(Michael),皆因劇中佢不時大晒44吋胸肌,個樣咁多年 ...


唐文龍原來係唱得之人。


講到男神,一定唔可以唔提早前憑無綫劇《溏心風暴3》而人氣爆燈嘅唐文龍(Michael),皆因劇中佢不時大晒44吋胸肌,個樣咁多年都冇變過,好似食咗防腐劑一樣,好多觀眾都話依家嘅佢多咗份男人味,簡直Man爆!

參加過新秀

不過其實Michael除咗係實力演技派,原來都係唱得之人,佢喺1993年參加過新秀歌唱比賽,喺台灣出過國語唱片。近日佢上無綫節目《流行經典50年》,唱番當年佢喺台灣發行首張唱片入面嘅歌曲《我要怎麼知道你愛我如果我們永遠不說》,而無綫TVB Facebook官方專頁就上載咗呢段片畀觀眾重溫。其實唔少網民見到Michael首歌嘅歌名咁長嘅時候,都話覺得好搞笑。

眼神迷倒網民

到Michael一開聲,大家即大讚有料到喎!最緊要係Michael一口氣唱出成17個字咁長嘅歌詞,完全面不改容,唱得不知幾咁投入同深情,講真你估中間冇抖氣位,係咁易唱咩,要有番啲實力先唱到㗎!網民睇完呢段片唔止畀Michael嘅眼神迷倒,仲話愛你嘅說話一定會講出口,Love you,大家都係冷靜啲先!

網民有話兒:

KCXVBXXM:唐文龍依然有台風。

GIVVWXASXX:靚仔有型之外仲要唱得咁好。

NXXLE LXI:成熟男人魅力十足。

DISAXZZ BXX:水蛇春咁長嘅歌名,好好笑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!