網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

肥仔變靚仔!徐錦江18歲仔仔考北京電影學院 __,徐錦江,

又幾靚仔喎!電影《鹿鼎記》飾演鰲拜嘅徐錦江,近年好少喺香港出現,帶埋老婆同仔仔搬咗北京,而徐錦江除咗演戲之外,仲好有藝術細胞,佢仲喺廣州美術學院畢業, ...


又幾靚仔喎!


電影《鹿鼎記》飾演鰲拜嘅徐錦江,近年好少喺香港出現,帶埋老婆同仔仔搬咗北京,而徐錦江除咗演戲之外,仲好有藝術細胞,佢仲喺廣州美術學院畢業,師承已故嶺南畫派國畫大師關山月。

最近,徐錦江嘅18歲仔仔徐菲投考北京電影學院,而媽媽都有一齊去。徐菲同爸爸一樣,又係高高大大咁,但就面圓圓,非常似媽咪,仲有人話佢似韓國男星李東旭添!

而今日,徐錦江都好感觸,佢喺微博晒上仔仔細個時嘅相,留言話:「在短短的幾個月時間,你從一個195斤的小胖子變成了現在的模樣,爸爸為你手工點贊,加油菲戈」嘩!由個肥仔,減肥變到依家咁,真係少啲毅力都唔得呀!加油! ​​​​

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!