掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

同200粉絲慶生 胡鴻鈞畀老闆鬧頑皮 __,慶生,胡鴻鈞,

胡鴻鈞提早粉絲過生日呀!歌手胡鴻鈞3月27日28歲生日,他獲約200粉絲提早為他慶生,在酒店舉行「迎接廿八到此一遊」生日會,現場歌迷為他唱生日歌及切蛋 ...


胡鴻鈞提早粉絲過生日呀!


歌手胡鴻鈞3月27日28歲生日,他獲約200粉絲提早為他慶生,在酒店舉行「迎接廿八 到此一遊」生日會,現場歌迷為他唱生日歌及切蛋糕,他又與兩位小朋友一同合唱《到此一遊》,又和歌迷大合照,老闆何哲圖亦有出席並上台送花和送簽名布,胡鴻鈞與老闆攬攬時,扮古靈精怪表情,何哲圖爆胡鴻鈞性格頑皮,但好少被激嬲。

叫歌迷唔好破費

對於獲來自新加坡、馬來西亞和內地的歌迷齊慶生,胡鴻鈞大表感動:「好開心,同咁多歌迷預祝係第一次,佢哋千里迢迢嚟,好感動。(收到好多禮物?)行過見佢哋枱底收埋好多禮物,其實之前叫過佢哋唔好送禮物,唔想佢哋破費,淨係想生日會開心就夠。今次仲見到好多新面孔,少至兩歲,有啲已經做咗媽咪,唔同年紀層都有。」

生日同許廷鏗過?

提到老闆指好頑皮?胡鴻鈞笑說:「我係頑皮,成日喺正經場合做唔正經嘢,好似頭先老闆講嘢,我都有反應,其實我係自己同自己講野,希望呢種性格,帶畀大家娛樂,會繼續保持帶畀人開心嘅性格。(歌迷鍾意你唔正經?)太正經會悶。」提到生日正日是否與好友許廷鏗過?他說:「到時我會開live,大家就知,咁易畀你估到咩?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!