掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

【小朋友唔講大話】27歲胡鴻鈞變怪叔叔 __,胡鴻鈞,

廿幾歲仔突然畀人叫「怪叔叔」又真係幾難接受!歌手胡鴻鈞(Hubert)3月27日就會踏入28歲,雖然未到生日,不過佢嘅生日慶祝之旅已經開始咗,佢喺社交 ...


廿幾歲仔突然畀人叫「怪叔叔」又真係幾難接受!


歌手胡鴻鈞(Hubert)3月27日就會踏入28歲,雖然未到生日,不過佢嘅生日慶祝之旅已經開始咗,佢喺社交網都甫攞住個蛋糕嘅相,話一班好耐冇見嘅朋友同佢慶生好開心,仲話未接受到自己大一歲!講講吓話鋒一轉,話遇到一件事令佢既感觸又傷心,就係出去做嘢嘅時候,有個小朋友嗌佢做「怪叔叔」!

Hubert話先唔好理個「怪」字嘅定義,唔明白點解自己得27歲就升呢做咗「叔叔」,佢提醒自己唔好動氣,應該覺得啲家長教小朋友教得好好識得尊師重道,仲話見到咁樣自己應該覺得老懷安慰!雖然Hubert講得好大方,不過佢最後都坦認對呢件事好介懷,話希望唔好同個小朋友再見!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!