網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月9日 星期五

收驚喜迎28歲 廖子妤開年飯變生日P __,

壽星女廖子妤因要趕拍戲要提早離開飯局,但仍幸運地抽到現金獎。組合SuperGirls(SG)、廖子妤(Fish)、鄺潔楹等出席公司開年飯局,一眾同門為 ...


壽星女廖子妤因要趕拍戲要提早離開飯局,但仍幸運地抽到現金獎。


組合Super Girls(SG)、廖子妤(Fish)、鄺潔楹等出席公司開年飯局,一眾同門為本月31日28歲生日的Fish送上驚喜,SG的Cheronna(吳嘉熙)突然拿出巨型生日蛋糕,與其他成員合唱生日歌,Fish驚喜萬分。

3月壽星女Fish運氣相當好,第一個抽中公司的現金獎,而SG的Aka(趙慧珊)、Jessica(蔡明思)亦同樣抽中,至於身在日本工作的余香凝則遙控抽中現金大獎,非常幸運。

提到獲公司上下預祝生日,Fish直言非常驚喜,起初還以為是公司同事生日,她笑說:「我當時又驚又喜,總之好開心啦,我係一個聽到生日歌就會一齊唱嘅人,雖然當時唔知道係邊個生日,但我一齊唱歌,當回頭一睇,生日蛋糕就喺我面前,先發現主角係自己!」

至於今年生日願望,Fish說:「我希望可以承接上年嘅好運,繼續拍多啲戲,而我一直喺度寫自己嘅故事,不過內容始終未滿意,好慶幸認識咗唔少電影人,我會請教佢哋,希望可以做編劇或者導演。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!