掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

【無縫交接】同湯洛雯分手2個月 羅天宇速撻陳瀅 __,陳瀅,羅天宇,湯洛雯,

當眾嘴嘴,羅天宇同湯洛雯好sweet喎,不過已經係過去式啦,其實他們已經分手兩個月。羅天宇仲火速搭上陳瀅,無縫交接呀!湯洛雯近期喺Ig留言話要深呼吸, ...


當眾嘴嘴,羅天宇同湯洛雯好sweet喎,不過已經係過去式啦,其實他們已經分手兩個月。羅天宇仲火速搭上陳瀅,無縫交接呀!

湯洛雯近期喺Ig留言話要深呼吸,然後放手,咁感歎,原來係同羅天宇散咗!羅天宇同湯洛雯拍《愛·回家》撻着,13年開始地下情,可惜四年幾感情已經玩完。近半年他們成日嗌交,無數次分分合合,大家都唔捨得,但係相處出問題,所以一直喺度拖拉。

舊年十月羅天宇生日,湯洛雯喺香閨為他開party慶祝,親手整咗個生日蛋糕俾佢,仲溫馨嘴嘴,其實當時剛剛復合。今次係第n次分手,佢哋覺得真係好難繼續落去,但係遲啲仲會一齊返橫店拍《包青天再起風雲》。

羅天宇家底唔錯,向來多女埋身,佢啱啱重新上市,就俾一向鍾意同有錢人做朋友嘅陳瀅睇中。近期佢哋行得好埋,成日見面。早幾日仲孖住去大牌檔撐枱腳。陳瀅喺大牌檔拍「挑戰發呆1分鐘」嘅片嗰陣,有人見到羅天宇都在場。

新歡舊愛都係靚女,羅天宇有計呀!




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!