掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

【今日32歲生日】黎明新歡Wing閂晒fb同IG 防有米前度(s)被起底 __,黎明,

呢排喺搜尋器好hit嘅幾個英文字,相信唔會冇「W」「I」「N」「G」囉!點解?因為黎明前幾日喺facebook認咗就嚟做爸爸,而涉「案」嘅女子,就係喺 ...




呢排喺搜尋器好hit嘅幾個英文字,相信唔會冇「W」「I」「N」「G」囉!點解?因為黎明前幾日喺facebook認咗就嚟做爸爸,而涉「案」嘅女子,就係喺A Music做營業部經理嘅Wing喇!

雖然,黎明喺facebook成段貼文,都無提過呢以上四個英文字,但自Wing今個月俾周刊連環爆佢係黎明新歡,影到呢位A Music營業部經理,唔單止可以攞黎明名下嘅私家車任用,仲可以駕車自出自入黎明上水豪宅。更奇怪嘅係,Wing去沙田睇車睇BB床,都好「巧合」咁俾周刊記者撞到。咁黎明貼文認快做爸爸,又真係唔駛寫到咁明,大家都知佢講緊BB嘅媽咪,就係32歲嘅Wing!

自從Wing由普通港女升呢成為黎明BB嘅媽咪之後,傳媒不斷翻佢舊史,好似今日又有周刊搵到佢同飲食界富商離婚後、同車行富二代Vincent拍拖照。唔知係咪Wing擔心再有私相簿流出,今日發現佢將facebook同instagram都關閉咗。

不過咁,今日原來係Wing嘅32歲生日,生日快樂!未知深閨嘅黎明會否準備一連串驚喜俾女友0架呢?

今日周刊指Wing做「明女郎」之前,原來同車行富二代Vincent拍咗拖好幾年,二人亦全不介意喺朋友堆中甜蜜放閃,Wing又會成日陪Vincent去賽車,而去年10月8日周國賢細妹結婚,兩個人仲拍住拖出席。不過。Wing去年10月仲同Vincent甜蜜蜜,短短時間已經陀緊「明種」,果然好識運用時間!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



10月8日周國賢細妹結婚,兩個人仲拍住拖出席。
左一同左二就係Wing同佢個富二代車行少東男友Vincent。
Wing又會成日陪Vincent去賽車
依家大咗肚嘅Wing,唔可以再飲/食生冷嘢住喇。

鍾意就快D Share啦!