網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

拎棺材本創業 何弘軒望3年開5間分店 __,何弘軒,

何弘軒指今次創業嘅資金係佢嘅棺材本、成副身家、老婆本。歌手何弘軒榮升老闆,為有份投資的美容院ZeroSkin零毛孔分析中心舉行開幕儀式,獲好友可嵐、李 ...


何弘軒指今次創業嘅資金係佢嘅棺材本、成副身家、老婆本。


歌手何弘軒榮升老闆,為有份投資的美容院ZeroSkin零毛孔分析中心舉行開幕儀式,獲好友可嵐、李志剛等到場支持。講到首次做老闆,他笑言:「學吓嘢先,自己對美容都有興趣,平時都好勤力做facial。」他透露今次是與朋友夾份開店,問到他投資了幾多位數字?他笑言:「唔好講呢啲啦,總之係我嘅棺材本、成副身家、老婆本。(驚唔驚大風險?)冇呀,當學吓投資,乜都試吓,我哋希望可以3年內開5間分店,依家就係第一間,希望呢個目標可以成功,咁我就成功進軍商界。(依家掛住做生意唔唱歌?)唔會,等生意上軌道會唱番歌。」

食錯嘢?

講到他勤於做facial,他坦言:「其實我都做得幾密,如果去美容院嘅話,我會隔個星期上去,如果自己喺屋企敷mask嘅話我會隔日做。(男仔之家咁貪靚?)依家男仔貪靚係好正常,好多男仔貪靚又唔敢講畀人知,所以我叫男仔勇敢啲,其實男仔都可以好貪靚,儀容整潔好緊要。」講到他皮光肉滑可以做埋美容院代言人及生招牌,他笑言:「驚全部嘢都係我唔係幾好,可能遲啲先,但我嚟緊都會開個blog講吓護膚心得,都會介紹吓舖頭。」他又透露今早又屙又嘔:「今朝未食嘢仲嘔埋黃膽水,唔知係尋晚食錯嘢定係因為今日太緊張,但ok嘅,我精神狀況ok。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!