網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月5日 星期一

35歲李思欣再着短裙扮學生妹:仲Keep到! __,李思欣,

李思欣話佢估唔到仲會再着校裙。藝人李思欣到電台宣傳3月底至4月頭的舞台劇,李思欣表示是次慈善舞台劇,全數會捐給內地的窮困學生。談及舞台劇,她指今次會飾 ...


李思欣話佢估唔到仲會再着校裙。


藝人李思欣到電台宣傳3月底至4月頭的舞台劇,李思欣表示是次慈善舞台劇,全數會捐給內地的窮困學生。談及舞台劇,她指今次會飾演女兒,要由學生時期開始演至50多歲,好像將整個人生經驗搬上舞台,又會同林作演夫妻:「有場好特別嘅係我以為佢偷食,就要好惡咁審佢。(會唔會有親熱場口?)最多都係攬吓,仲要係我攬佢,冇錫嘅,有都要老公審批先得。」

問到再次着校服的感受,35的歲李思欣笑言對上一次着已經是3、4年前拍電影着,本以為是最後一次,怎料今次要再着,校裙還要是好短:「估唔到依家呢個歲數仲可以着到,希望仲Keep得到,觀眾睇上嚟都覺得Ok。」她指現正積極排練,又多謝薛家燕免費借出練習場地。問到可會感到壓力?李思欣表示沒有,反而會有少少緊張及興奮:「今次嗰角色比重都大,上次做舞台劇都唔係主角,唔使清晰每個階段。」

李思欣又提到與吳浣儀都有好多對手戲,其中一幕是要趕走她,發任性小姐脾氣:「要講啲嘢Hurt佢,感情就比較多,但吳浣儀好有經驗,畀到晒戲我哋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!