掃呢頁CODE去手機

2018年3月1日 星期四

爆響口?陳敏之暗示唐文龍同36D咪神已分手 __,敏之,唐文龍,陳敏之,

都好明吓……藝人陳敏之出席理財活動並擔任司儀,投資開資曲奇餅店的她自言對投資略有心得,認為無論小孩及大人都應該有儲蓄習慣。問到有否為囝囝「雷冬至」儲錢 ...


都好明吓……


藝人陳敏之出席理財活動並擔任司儀,投資開資曲奇餅店的她自言對投資略有心得,認為無論小孩及大人都應該有儲蓄習慣。問到有否為囝囝「雷冬至」儲錢?她表示有為囝囝買基金,還有儲起他生日及新年收到的利是:「由一出世我已經有幫佢儲起,囝囝好犀利,有時同佢出event,佢賺到嘅錢已經夠交playgroup學費,同一年保險費,係小富翁,哈哈!」

談到在劇集《溏心風暴3》的拍檔唐文龍與無綫36D咪神黃文意的緋聞,陳敏之表示有留意報道:「如果佢有拖拍好開心,係適婚年齡。我有send message恭喜佢,但佢話係好耐之前。(即係已經分咗手?)佢話好耐之前,我冇再追問,唔想咁八卦。(想佢快啲搵個伴?)咁梗係佢大過我,應該快啲結婚、生BB,佢鍾意打功夫、做運動,可以同佢玩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!