掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

【選擇恐懼症?】37歲仲係單身 劉心悠:唔識煮飯,所以唔心急 政治時事,心悠,劉心悠,

一直以來都係單身嘅劉心悠,被問過無數次戀事,下個月1日號,佢已經37歲,大一歲,佢計劃與同月同日生日嘅媽媽一齊開一個BBQ派對,噚日佢出席一個髮型器發 ...




一直以來都係單身嘅劉心悠,被問過無數次戀事,下個月1日號,佢已經37歲,大一歲,佢計劃與同月同日生日嘅媽媽一齊開一個BBQ派對,噚日佢出席一個髮型器發佈會時,再次被問到人生大事:「唔緊要,(你哋)唔覺得o依家咁好有型咩。我覺得自己一個好啲,其實我想跳出呢個框框好耐,我又唔識煮飯,所以唔心急。」心悠話自己唔知道想要咩,所以唔知點揀:「好似你入間餐廳,望個餐牌咁多嘢食,諗咗好耐,冇特別想食咩,可能係選擇恐懼症。」唔通唔食咩?佢又話自己未肚餓,咁點會餓死,佢即刻扯開話題:「今朝食完早餐到o依家未食嘢。呢啲其實唔係最重要,最重要擺咩入口,要有營養,唔可以亂放嘢入口。」咁又啱嘅。

同場出席活動嘅仲有胡琳(Bianca)同胡鴻鈞,Bianca提到早前喺冰島拍MV凍傷,休息咗4,5日,塊面因為皮膚炎出水:「現場都化唔到妝,大家望住我,又唔敢話我知咩事,搞到我差啲喊,之後有人細細聲話我知,仲有3分鐘開始,嗰刻個人直情崩潰。」O依家佢啲皮膚已經康復咗8成,佢仲話自己MV個樣似進擊的巨人:「Cam man睇番個MV見到好搞笑,Cap咗啲圖出嚟P,等人笑吓。」佢仲諗住搞個比賽,選出最有創意同最搞笑嘅圖出嚟,送個福袋俾得獎者,會有佢嘅簽名相,搵晒我屋企平時會用嘅嘢,保佢平安袋。」

另外,胡鴻鈞下周二(27日)28歲生日,會搞生日派對,同粉絲一齊過,「男朋友」許廷鏗同吳業坤會唔會一齊來?「我啲男性朋友,等佢哋約,自己生日唔會主動約。佢亦呼籲一班歌迷唔好送禮物,將錢捐出去做慈善,將收據送俾佢做生日禮物。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳俊強 劉心悠話下月會同媽媽一齊開BBQ生日派對。
胡琳
胡鴻鈞

鍾意就快D Share啦!