網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

《果欄》等足40分鐘 李天翔1秒強暴馮盈盈 __,李天翔,馮盈盈,盈盈,

《果欄》等足40分鐘李天翔1秒強暴馮盈盈《果欄的江湖大嫂》今日播出李天翔「強暴」馮盈盈一幕,唔少網民都食定花生等睇戲,不過大台都知李天翔強姦呢場戲一定 ...


  • 《果欄》等足40分鐘 李天翔1秒強暴馮盈盈


  • 《果欄的江湖大嫂》今日播出李天翔「強暴」馮盈盈 一幕,唔少網民都食定花生等睇戲,不過大台都知李天翔強姦呢場戲一定好吸睛,所以佢哋都好識Do,安排係劇集最尾個部份播出,成功令到一班觀眾由頭睇到尾。

    李天翔話晒有個外號叫「御用強姦犯」,而且專門「強暴」大台姐仔,今次馮盈盈處女作喎,亦都獻出人生第一次,可以屈服喺李天翔嘅淫威之下,大有噱頭。 可惜,大家都以為可以再度欣賞李天翔獸性,點知竟然換來撕爛馮盈盈件外套就咁了事,最後更被李天翔以「搞佢都好似死魚冇反應」去形容。

    只能說一句「希望愈大,失望愈大」。

    「御用強姦犯」李天翔出現了!
    馮盈盈繼續扮鎮定
    李天翔一腳踢馮盈盈落地
    鬧爆有人做架兩
    獸性大發!
    噢! 撕爛件衫就算

    鍾意就快D Share啦!