掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

余德丞拉車晒40吋胸 江嘉敏坐視不理 __,江嘉敏,余德丞,

可惜呀!藝人陳松伶、江嘉敏(Kaman)及余德丞(Dickson)日前為新劇開工,於劇中飾演妹仔的Kamen,以「空氣感瀏海」示人,而向來爆肌的Dic ...


可惜呀!


藝人陳松伶、江嘉敏(Kaman)及余德丞(Dickson)日前為新劇開工,於劇中飾演妹仔的Kamen,以「空氣感瀏海」示人,而向來爆肌的Dickson,今次演車伕一角,穿開胸衫有機會大晒40吋胸,但Kaman笑言無緣欣賞!

「文青女神」Kaman和Dickson日前於電視城為無綫新劇《危城First Lady》開工,Kaman於幕前演出至今一直是露額清爽Look,新劇換上有瀏海造型,她笑言有「易容」效果:「我諗都10幾年冇留瀏海,最後一次已經係小五,呢個Look要吹好耐,梳咗呢個頭,連化妝哥哥都唔認得我!」而身材向來有睇頭的Dickson,於新劇飾演車伕,問到可會晒肌?他說:「有一、兩場」旁邊的Kaman笑指其車佚造型已甚有睇頭,問是否大飽眼福?她說:「冇佢拉車時我坐後面嘅。」

陳松伶「咪咪」甩難

Kaman於新劇除了與松松合作,陳瀅亦有份演出,問小時候可有看過「松松姐姐」的兒童節目?她笑說:「我有睇佢最近嘅《全職沒女》,好羨慕陳瀅可以再同松松合作,亦因為有陳瀅呢位女神級,所以余德丞望都唔望我一眼,睇怕佢都鍾意陳瀅多過我」Dickson聞言笑指自己有福氣,才能與兩位靚女合作。

至於松松則表示自己愛看偵探片,今次演「女柯南」感覺興奮:「今次最大挑戰係背對白!(劇中有大量男裝造型需要束胸?)同服裝、監製傾過,應該唔使,只要視覺效果好就得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!