網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

以前得40公斤!吳青峰嗌瘦到嚇親自己 __,

青峰甫咗兩張相,仲話畀以前嘅自己嚇親!台灣樂團蘇打綠去年宣布休團三年,而身為主音嘅吳青峰趁住放假嘅日子,不時都會四圍去玩,而且仲會喺社交網分享近況。尋 ...


青峰甫咗兩張相,仲話畀以前嘅自己嚇親!


台灣樂團蘇打綠去年宣布休團三年,而身為主音嘅吳青峰趁住放假嘅日子,不時都會四圍去玩,而且仲會喺社交網分享近況。尋日青峰喺社交網甫出一張對比照並發表長文,指自己以前瘦到嚇親人。相中有一張係佢幾年前同朋友一齊去旅行嘅舊照,而另一張就係佢近期嘅自拍,明顯睇得出青峰比以前圓潤,而且亦較為有精神。

青峰透露幾年前嘅佢真係瘦到好可怕,連佢自己睇番以前嘅相都覺得好嚇人:「只剩下40公斤的照片,真的是滿恐怖的。」此外,青峰亦表示向來都有跑步嘅習慣,為咗唔會令自己太瘦,所以佢都會好克制。佢話打算維持喺依家呢一個狀況,唔打算瘦到好似以前咁,佢仲笑言:「我就是一個52公斤就有看似62公斤雙下巴的人類,福氣喔!」

長文如下:

「在整理照片的時候翻到幾年前出去玩時跟朋友的合照(圖左),發現自己瘦的時候現在看起來有點可怕,再翻到2014年每天跑十公里時,只剩下40公斤的照片,真的是滿恐怖的。我的標準體重應該是要到62公斤,現在是52公斤,所以長年有跑步習慣的我,最近都要克制讓自己不要跑太久、太長,免得又回到太瘦的狀態。(雖然也曾經不小心跑了個馬拉松...)

所以那些看到甚麼照片都要來糾結胖瘦問題的朋友,還有說甚麼瘦比較好看的人,你死心吧,哥是不打算回去了,我就是要維持現在右邊那樣喔!(沒辦法我就是一個52公斤就有看似62公斤雙下巴的人類,福氣喔!)(而且通常說的人要不要先看看自己呢哈哈)

好啦其實我通常講完下一秒就開始做別的事就拋到九霄雲外了,然後回頭卻發現你們很擔心哈哈好好笑,你們真的是很sweet啦討M(討厭)啦愛你們,然後我也就是想藉機放一張45公斤時的美照與一張55公斤時(追星時吃太好)的起床照而已。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!