網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

【讚亞視有人情味】 40歲劉家聰因腦瘤順延返新工 靠太太擔起頭家 __,亞視,

(劉家聰IG圖片)有線前主播劉家聰,今年初發現患腦瘤,要接受開腦手術,走過鬼門關,噚日開心過40歲生日。劉家聰回想醫生要佢開腦,佢接受《蘋果》電話訪問 ...




有線前主播劉家聰,今年初發現患腦瘤,要接受開腦手術,走過鬼門關,噚日開心過40歲生日。

劉家聰回想醫生要佢開腦,佢接受《蘋果》電話訪問時話:「發現有腦瘤,十日內安排手術,手術前,我同囡囡喺屋企睇《女醫神Doctor X 3》,咁啱嗰集講開腦,同真實未必一樣,但我會知咗個過程,之後又睇咗一個英國相關資訊節目。」從未做過手術嘅劉家聰笑言全靠呢兩個節目令佢打咗底:「入到手術室,原來枱機器真係咁大,醫生同我講手術大約10個小時先完成,結果7小時搞掂,好順利。」手術前,劉家聰好清楚呢個開腦手術係高風險,「醫生話如果去到要10個鐘,開完腦,冚番頭骨就『乜嘢』㗎啦,醫生同我講會盡力,但成唔成功靠個天,好彩喺7小時提早完成,成個手術我失去600cc血,醫生係咗要同我輸血,結果都唔使,我由手術室推去ICU,我好快醒番。」

劉家聰話睇過節目話神經線如斷咗修復,有機會腳趾手指郁唔到,但佢需要時間生番。呢個概念都入咗劉家聰腦,佢不斷提自己要有堅強意志力:「我要提自己要郁番,有人話手術後有機會講嘢會黐脷筋,我喺留院期間,我都好擔心,係咁讀稿同講嘢練口齒。畢竟個腦會控制身體器官,聽唔到就講唔到。我出院時都要坐輪椅,但新年後,我已經可以行番路。」 

問到劉家聰會點形容呢次死過翻生嘅開腦大手術?佢話:「我『重生』,人好渺少,身體少少病都會影響好大,今日我可以好番,係個天畀我『重生』,令我可以重新認識自己,即使幾熱愛工作,工作都要放輕鬆,有時追新聞真係好忙。」劉家聰勸喻大家要愛惜身體,佢o依家仍然每周要覆診,暫時要吃半年藥,佢身體狀況一天比一天好,佢都開始重新投入社交生活。

劉家聰離職有線,佢其後轉投亞視,不過未返新工即遇上要接受腦瘤手術,佢大讚亞視有人情味:「我同佢哋簽部頭約,本來4月有工作,佢哋知我情況畀我順延。」劉家聰笑言呢次私院開腦手術費數十萬埋單:「成架E Class冇咗。」不過錢財身外物,佢慶幸做幕後太太一直用說話支持,囡囡也為爹哋打氣,有報道指佢患病時太太還擔起頭家,劉家聰話:「真係好感激太太同家人精神支持,病人係好需要說話安慰,至於經濟上,一家人無分你我,我一直都有好好理財觀念,健康比金錢重要。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!