網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

41歲謝安琪休廠唔生:呢個年紀冇㗎喇 __,謝安琪,

Kay出席兒童藝術活動。歌手謝安琪(Kay)出席兒童藝術活動,即場與小朋友用模型車車轆畫畫,講到囡囡張靖快將一歲生日,她表示:「話咁快就一年,但湊得比 ...


Kay出席兒童藝術活動。


歌手謝安琪(Kay)出席兒童藝術活動,即場與小朋友用模型車車轆畫畫,講到囡囡張靖快將一歲生日,她表示:「話咁快就一年,但湊得比想像中輕鬆,因為有經驗,同埋佢係幾易湊嘅小朋友,佢第二個月已經戒咗夜奶,所以呢一年全職湊囡都唔算捱到好殘。」講到老公張繼聰經常黐囡囡,問她可有呷醋?她即謂:「真係唔會,同埋其實個囡好黐我,個仔都係黐我多啲。」記者打趣阿聰出活動時表示個囡很黐他原來只是認叻,Kay即笑言:「同呢個活動一樣,係藝術,語言藝術,最高境界就係自己呃到自己,佢好少喺屋企,佢喺屋企地位無謂講,但我哋好欣賞佢辛勤工作。(佢之前話用咗一年來經營父女戀?)其實兩個小朋友好鍾意黐我,但佢會吹噓到好似喺屋企好緊要,佢要彌補番心靈空虛。」

唔打算追多個B

問到復出工作可會掛住小朋友?Kay表示:「其實我未正式全面工作、做緊碟,但時間分配都尚算充裕。」問到可會打算追多個小朋友?她坦言:「好難,我覺得夠,同小朋友相處係講Quality,唔係多,依家生活好充實。(囝囝張瞻有冇叫你唔好生?)其實佢好鍾意BB,佢直頭想我好似工廠咁,生好多佢好開心,因佢唔知湊嘅過程,啲小朋友嚟屋企,佢會送玩具收買佢哋。(咁老公想唔想你繼續做工廠?)唔會,因為佢知道女士生小朋友要經歷好多嘢。(咁你呢個工廠咪要休息?)係呀,暫時,其實呢個年紀都冇㗎喇,要榮休,光榮結業,我依家41歲,下半場啱啱開始,做媽媽得心應手,但事業就想試多啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!