掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

41年全港最老麥記明結業!顧客感愕然:以前有得點唱 __,麥記,麥當勞,

繼裕民坊麥當勞去年年尾結業後,全港歷史最悠久的麥當勞亦因租約期滿將於明日(4月1日)結業,位於油麻地恆盛大廈地庫的24小時營業麥當勞在門外貼出告示,答 ...


繼裕民坊麥當勞去年年尾結業後,全港歷史最悠久的麥當勞亦因租約期滿將於明日(4月1日)結業,位於油麻地恆盛大廈地庫的24小時營業麥當勞在門外貼出告示,答謝顧客41年來的支持。大部份食客都表示今日光顧麥當勞才得知消息,亦有年輕人特意到麥當勞拍照留念。

吳小姐特意由尖沙咀乘車來到油麻地,見恆盛麥當勞「最後一面」並「打卡」拍照留念,她説平時都經常光顧麥當勞,「方便呀,麥當勞係最易諗起嘅食肆」。對於全港歷史最悠久的恆盛麥當勞都要結業,她認為是見證時代變遷,因到麥當勞用餐是她兒時回憶,早於店舖未重新裝修前已來過,最渴望在麥當勞辦生日派對,「舊時會有點唱機、要畀錢先可以聽歌,但嗰時仲細覺得太貴所以冇用過」,認為麥當勞翻新後失去了經典特色,「細個去到實有麥當勞叔叔、滑嘟嘟、漢堡神偷㗎嘛,似一個小朋友會去嘅地方多啲」,現時餐廳內設有擴音器大聲播放音樂,「有時都會覺得有啲煩」。

在附近上班的莫小姐和劉小姐說,剛剛才得知恆盛麥當勞結業,平時經常互相結伴到麥當勞「放飯」,「食麥當勞,貪快同平囉,食米線要等好耐」,但亦是二人友誼的見證。女士怕肥通常都避免吃快餐,但她們表示只要吃得有「技巧」都不怕,如把套餐的薯條轉為粟米、汽水轉飲凍檸茶等等。雖然「老地方」結業但二人均指友誼不會受影響,異口同聲說「冇咁脆弱嘅,咪去食米線囉」。

帶孫兒到麥當勞用餐的的戴太說,對恆盛麥當勞結業感到不捨,「成日都經過呢頭,行完街梗係落來坐下,飲杯嘢啦,唔會好似茶餐廳咁,坐幾耐都唔理你,坐得幾舒服」。



《蘋果》沙士15周年系列網站,正式登場:

https://hk.feature.appledaily.com/sars15/

(謝榮耀攝)
(謝榮耀攝)
(謝榮耀攝)
(謝榮耀攝)
(謝榮耀攝)
(謝榮耀攝)
(謝榮耀攝)

鍾意就快D Share啦!