網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月26日 星期一

42歲梁詠琪 志蓮淨苑平靜過生日 __,梁詠琪,

42歲梁詠琪志蓮淨苑平靜過生日梁詠琪噚日42歲生日,佢就喺社交網站話:「今天與經理人的小孩一起慶祝生日,這次給小孩子做了一個比卡超蛋糕,很有滿足感!從 ...


  • 42歲梁詠琪 志蓮淨苑平靜過生日


  • 梁詠琪噚日42歲生日,佢就喺社交網站話:「今天與經理人的小孩一起慶祝生日,這次給小孩子做了一個比卡超蛋糕,很有滿足感!從來沒有玩過pokemon的我,第一次感覺自己和比卡超那麼近!」,個蛋糕又真係整得好靚喎。除咗比卡超之外,當然仲有特地為佢而設嘅蛋糕啦,佢除咗同經理同經理人一定慶祝之外,傍晚佢就選擇咗同佢同一日生日嘅細佬及家人一齊去參觀志蓮淨苑,之後仲食素,過咗一個平靜又愉快嘅生日。

    Gigi仲話:「生日快要結束前,收到5月演唱會主辦方送來的好消息,祝賀我5月的《好時辰演唱會》已經爆了!果然是今年收到最好的生日禮物!感謝大家的支持,我會把最好的自己獻給你們!」

    鍾意就快D Share啦!