掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

43歲李玟人工受孕 捱針抽卵子嗌好恐怖 __,李玟,

43歲嘅李玟透露早前喺紐約進行人工受孕抽取卵子,直言好恐怖!現年43歲的歌手李玟(CoCo)與外籍老公Bruce恩愛出席香檳派對,她表示日前剛完成在重 ...


43歲嘅李玟透露早前喺紐約進行人工受孕抽取卵子,直言好恐怖!


現年43歲的歌手李玟(CoCo)與外籍老公Bruce恩愛出席香檳派對,她表示日前剛完成在重慶舉行的巡迴演唱會,並透露在演唱會前,到紐約進行人工受孕抽取卵子,直言整個過程非常辛苦:「本身好怕打針,但要自己打,原先要打10至14日,但期間身體冇反應,足足打咗3個星期,超過其他人。」她表示最後成功抽取一粒卵子,認為打針好恐怖,做女人並不容易。

家姐都錯過機會

問為何有此決定?Coco說:「自己喺屋企排行最細,兩個家姐都錯過機會,輪到自己就覺得係時候。」她表示老公都知道過程好辛苦,但因他工作忙碌,由家人陪同進行打針療程,自己在過程中學會很多,並透露稍後要多做幾次抽卵療程。她坦言今次有少許後悔太過遲去做,認為可以趁再年輕些時去抽取:「知道好多到50歲都可以生,以為自己好多時間,但原來超過35歲抽,啲卵子會冇咁好,超過35歲仲難,今次都上咗堂課。」

停工休息

她又謂今次咁難才抽到一粒,下次會有進步空間應該會容易些:「都知道成個步驟,要打三支好粗嘅針,本身以為做唔到,就鼓勵自己Can do it。(老公有冇錫番?)好似冇,希望今年至下年可以放番卵子入身體。(想生幾多個?)兩個,但呢樣係天賜禮物,最後冇都唔緊要。」她表示今年願望特別多,稍後會學鋼琴,並暫時停工休息幾個月。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!