掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

郭子豪 45日谷爆肌 [壹週刊 - 1462 - 生活] __,M1,

夠man嗎?(設計對白)探熱針郭子豪45日谷爆肌去年拍《親親我好媽》飾演學生「籃球王子」彈出的郭子豪,在無綫鬧小生荒時備受力捧劇接劇,近日他演出的《三 ...






夠 man嗎?(設計對白)

探熱針

郭子豪 45日谷爆肌

去年拍《親親我好媽》飾演學生「籃球王子」彈出的郭子豪,在無綫鬧小生荒時備受力捧劇接劇,近日他演出的《三個女人一個「因」》及《翻生武林》同時播出,好有人氣。最近為 Big Big Channel主持健身節目的郭子豪,身形比之前大隻了一倍,原來他早前搵來好友趙勁皓( King)做幕後軍師,在短短四十五日谷爆肌。









趙勁皓做背後軍師





趙勁皓與郭子豪都是健身迷,一齊做 gym操肌,很快便操出好成績。

想做大隻爆肌男

四十五日可以變成怎樣?郭子豪示範俾大家睇,由大隻仔變成超大隻的爆肌男,令他更有台型, man爆!「 Arnold玩開健身,本身身形已經好有睇頭,不過佢想實淨啲爆晒肌,原本有健身中心贊助佢做運動,加上幕後軍師係老友阿 King,兩邊齊齊操,飲食又有專人控制,所以用咗四十五日就爆晒肌, fit到可以參賽。」知情者說。

紅褲仔出身

King與郭子豪兩位肌肉男因為替品牌 A&F紅褲仔宣傳而認識,「一二年 A&F香港分店開張, King係香港代表,同其他外地男模著紅褲仔做宣傳,而郭子豪當年打低好多人,喺英國獲選中成為 A&F首位亞洲男模,為品牌做世界巡迴宣傳 model,香港分店開張,佢有份撐場,就係咁識咗 King。兩個舊年拍邵氏套網劇《飛虎之潛行極戰》撞番,因為大家都鍾意運動,愈來愈熟落。」有知情者說。





在劇集《三個女人一個「因」》中,郭子豪與女主角黃智雯有多場床上戲,有不少鏡頭是要騷肌演出。





在《翻生武林》中,郭子豪(左二)飾演其中一位純真派弟子,戲份不多。





King與郭子豪識了六年,當年二人還未爆肌,身材並不突出。





在合作《三個女人一個「因」》前,郭子豪與黃智雯曾於《雜警奇兵》中合作過。





郭子豪在英國打低不少對手,最後成為 A&F首位亞洲男模,好威水。





去年,郭子豪憑《親親我好媽》中的籃球王子彈出。

同黃智雯有床戲

入行三年的郭子豪外形好又靚仔,去年拍《親親我好媽》飾演學生「籃球王子」終於彈出,近年無綫鬧小生荒,好得監製歡心,好快劇接劇,戲份亦愈來愈多,「而家播緊嘅《翻生武林》係兩年前拍, Arnold戲份唔多,只係做純真派弟子其中一個,之後拍嘅《三個女人一個「因」》, Arnold已經同女主角黃智雯有感情線,仲有唔少親熱床戲。佢舊年拍咗《棟仁的時光》同埋《跳躍生命線》,而家又拍緊《包青天》,算係好多機會。」有知情者說。





去年,郭子豪與 King齊接拍邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》。





因為拍《三個女人一個「因」》的關係,郭子豪、袁偉豪及陳智燊成了好友。





今年只得廿六歲的郭子豪,有身形有外貌,前途無限。





郭子豪早於 15年的《超強選擇一分鐘》節目中,騷過健碩的身材。





劇接劇的郭子豪,去年底與馬德鐘合作拍攝劇集《跳躍生命線》。

讀英國名牌大學

一四年入娛圈,讀完藝訓班簽做親生仔的郭子豪,不單有樣有身形,學歷亦唔輸蝕,中小學就讀喇沙,之後到英國入讀全球排名十大的 Imperial College London修讀機械工程畢業。郭子豪曾於演藝學院修讀導演課程學剪片及製作,一年前自己成立了 take7製作公司,幫過馮允謙拍過微電影《年月匆匆》。

健身界 star

中大畢業的 King,讀大學時已經半工讀,教健身又做 bartender、 sales等,成功不靠父幹,一三年入行出過寫真集、拍過戲,再轉型做生意,現擁有兩間 King's Fitness、兩間京菜店,又與陳柏宇夾份開酒吧及麻辣火鍋店。 King於過去兩年都有參加本土健美比賽,更是冠軍人馬常客,是健身界 star!





16年

《 WWF PRO 2016》冠軍及「香港健美及運動適能錦標賽」男子組運動模特項目的冠軍、男子 Sportsmodel全場冠軍。





17年

「 Hkfbf Men Physique 180above」健美比賽中, King面對多個國家對手能脫穎而出贏得冠軍寶座。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!