網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

【失踪人口】45歲海俊傑被騙 一年冇工開:我喺屋企喊 __,海俊傑,

離開香港六年,45歲海俊傑終於返嚟,聽吓佢13年去北京做北漂嘅故事。「其實因為當時有個經理人喺上面簽咗我,當時都幾戰戰兢兢,因為喺香港住咗咁多年,雖然 ...


離開香港六年,45歲海俊傑終於返嚟,聽吓佢13年去北京做北漂嘅故事。

「其實因為當時有個經理人喺上面簽咗我,當時都幾戰戰兢兢,因為喺香港住咗咁多年,雖然好早期已經上去內地工作,去北京拍嘢,但嗰啲係拍完就走,到真正要搬上去長住,心情都有啲戰戰兢兢。香港所有嘢都放棄晒,前後差唔多一年,套電影都係開唔成。 其實都幾心灰意冷,一直都有追問經理人有冇其他工作,但對方只係隨便吩咐下屬跟進,但嗰陣已經係成年之後嘅事。第一年生活係最辛苦,因為不斷喺度等,同埋唔識人,無朋,友識嘅都有限,得一兩個朋友,好多嘢都唔慣,一個人喺上面感好孤獨。 」他說。

經濟方面,他係靠落番南方演出,雖然可以生活,但並不開心。

「作為演員都想拍嘢,所以嗰一年好難過,會喺屋企喊,屋企人又唔喺身邊。 但係又唔想俾屋企人知道,上到去都唔係咁好搵,都唔係話北上就一定有嘢做,或者一定有好好嘅工作,會有好多機會。」他說。

好彩一年之後,識到朋友,又認識咗老婆,建立人際關係,慢慢開始有戲拍。

「上年九月十五日結婚,大家都有問,係想嘅,我鍾意小朋友, 陳國坤嗰個仔都一歲。不過 順其自然我咁嘅年紀,啲人話你仲唔生,你唔夠精力同佢玩,OK嘅,我一個禮拜都有四日運動。」他說。




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!