掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

【《親親我好媽》彈起】趙勁皓做背後軍師 郭子豪45日谷爆肌 __,趙勁皓,

仲記唔記得佢呀?舊年《親親我好媽》個籃球王子,同miss陳敏之示愛嗰個呢!郭子豪就係憑呢套劇彈咗出嚟!呢期郭子豪有份拍嘅《翻生舞林》、《三個女人一個「 ...




仲記唔記得佢呀?舊年《親親我好媽》個籃球王子,同miss陳敏之示愛嗰個呢!郭子豪就係憑呢套劇彈咗出嚟!呢期郭子豪有份拍嘅《翻生舞林》、《三個女人一個「因」》同時播,又要為Big Big Chanel主持個健身節目!好有人氣。

睇佢大隻咗好多,爆晒肌咁,搞咩呀?原來郭子豪想做爆肌男,想再實淨啲,雖然有健身中心贊助佢操嘢,不過佢嫌唔夠。最後,佢搵咗個健身界猛人兼好友趙勁皓King做背後嘅軍師,雙管齊下話咁快,只係用咗45日,就操到爆晒肌,好有台型好man!睇真啲,真係好勁,十足卡通片入面嘅大力水手popeye咁!咁又係呀,大隻啲又真係有睇頭啲嘅,TVB唔夠小生用,郭子豪外型好又靚仔,做戲又唔差,最重要係佢後生,得26歲!大把時間!唔怪得拍完《親親我好媽》後,可以劇接劇咁拍,而家播緊嘅《三個女人一個「因」》,仲同女主角黃智雯有感情線,聽聞仲有好多床上騷肌戲添!



鍾意就快D Share啦!