網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

【狗仔出更】學習一個人生活 45歲吳綺莉唔恨拍拖﹕冇所謂 __,吳綺莉,

單親媽媽吳綺莉去年與囡囡卓林關係變得惡劣,一時係卓林控告媽媽刑事恐嚇,一時又輪到吳綺莉報警指閉門失竊。(相關新聞﹕http://bit.ly/2oOd ...


單親媽媽吳綺莉去年與囡囡卓林關係變得惡劣,一時係卓林控告媽媽刑事恐嚇,一時又輪到吳綺莉報警指閉門失竊。(相關新聞﹕http://bit.ly/2oOdYse)而吳綺莉一直唔接受卓林嘅女友Andi,之後卓林索性放棄學業及搬離家,當時仍未滿18歲。

所謂「家家有本難念的經」,無論卓林嘅決定是否正確,吳綺莉最終仍是選擇「放手」。現在吳綺莉一個人同兩隻愛貓住喺跑馬地千呎大屋,閒時都係自己煮餐清淡素菜放上網與人分享,自得其樂。

日前吳綺莉獨自到金鐘運輸署續領駕駛執照。大約下午一點,吳綺莉一身樸實打扮,戴住一副黑框眼鏡、拉鏈外套及涼鞋,雖然冇化妝,甚至連唇膏都冇搽,但明顯比去年煩家事嘅時候精神咗好多。

吳綺莉起初有點迷茫,於是向保安職員詢問應該排邊條隊。由於吳綺莉高人一等,有1.73米,所以唔少人都認得佢,連路過嘅另一位保安職員都同佢打呼,吳綺莉雖然有點錯愕,但亦禮貌點頭。之後吳綺莉就做低頭族不停㩒手機,大約半小時就領完證件離開。

《蘋果》致電吳綺莉,問到習唔習慣一個人生活?佢淡然咁話﹕「如常。(想唔想搵番個男朋友?)冇所謂。(見你精神咗?)係呀,食少啲肉真係好㗎。」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

吳綺莉獨自到金鐘運輸署續領駕駛執照。(攝影﹕畢紹基、吳耀輝) 吳綺莉唔知排邊條隊,個樣有啲迷茫。
另一位保安員突然打招呼,吳綺莉都禮貌點頭。
吳綺莉高人一等,即使唔化妝都好易認得。


要烏低身填表。
吳綺莉話現在食得好清淡。(網絡圖片)
得閒就影吓愛貓。(網絡圖片)
吳綺莉間中都會約朋友出海潛水。(網絡圖片)
卓林細個時候都好黏媽咪。(資料圖片)
吳綺莉一直接受唔到卓林嘅另一半。(網絡圖片)

鍾意就快D Share啦!