掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

亞洲電影大獎:47歲古天樂首封影帝 __,亞洲電影大獎,古天樂,

第十二屆亞洲電影大獎頒發大獎「最佳男主角」,藝人劉嘉玲晒北半球擔任頒獎嘉賓,十分性感,她表示五部入圍的電影都有看過,大讚位位男主角演技出眾,最後,由4 ...




第十二屆亞洲電影大獎頒發大獎「最佳男主角」,藝人劉嘉玲晒北半球擔任頒獎嘉賓,十分性感,她表示五部入圍的電影都有看過,大讚位位男主角演技出眾,最後,由47歲古天樂憑《殺破狼‧貪狼》(香港)奪得,首次奪亞洲電影大獎的他,更是人生首個影帝獎項!

古天樂上台致辭時,直言已入行二十五年、拍攝過百部電影,今次奪獎是他入行以來首個電影獎項,他笑謂:「以前睇頒獎禮,我爸爸都叫我將來攞獎就唔好講咁多嘢,講句多謝就算但我都想多謝好多人,包括投資方,冇你哋無呢部電影,多謝黃柏高,有一次同佢做宣傳,佢送咗一條龍嘅牌畀我,佢叫我袋住佢,我話將來我有機會攞獎,我會送番個金牌畀佢,因為你真係金牌監製!」他亦感謝導演葉偉信,指與他合作多次,對對方十分有信心,亦感激洪金寶的武術指導,指自己並非動作演員但對方用心教學,最後,古天樂亦感謝父母。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!