掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

【閃耀人生女人心-張天愛(4)】感謝林青霞代養女 稱邢李㷧積福娶得賢妻 __,閃耀人生女人心,張天愛,林青霞,青霞,邢李㷧,

張天愛的四段婚姻中,和林青霞現任老公邢李㷧這一段,最為哄動。1987年,張天愛和邢李㷧在香港舉行盛大婚禮,當年更被喻為童話婚姻,那年張天愛26歲。四段 ...




張天愛的四段婚姻中,和林青霞現任老公邢李㷧這一段,最為哄動。

1987年,張天愛和邢李㷧在香港舉行盛大婚禮,當年更被喻為童話婚姻,那年張天愛26歲。四段婚姻中,張天愛只誕下一女,就是邢嘉倩(Claudine)。

張天愛與邢李㷧的婚姻維持了幾年,因性格不合分開。邢李㷧之後娶了林青霞,亦成為幾歲大刑嘉倩的繼母。張天愛曾不止一次公開多謝林青霞為她養大女兒,她曾受訪說:「林青霞是百分之百嘅好女人,我與她不存在情敵那層關係,佢對我前夫非常好,對我個女都好好。」

二十年過去,張天愛依然心存感激,「依家好少聯絡喇,阿女大咗之後,佢有自己家園,自己嘅小朋友。我係好多謝青霞,俾咗一個咁溫暖嘅家佢,俾咗兩個妹妹佢,所以,邢李㷧對我嚟講,都係一個福,一個積福,佢有咁好嘅老婆。」

女兒邢嘉倩轉眼已三十歲,現時亦懷上第二胎,張天愛已升格婆婆,「Claudine對我嚟講,係十個小朋友嘅能量,佢可以幫爸爸好多,又管自己家學校,好識得,好百變,佢一時講地產,一時講買畫,一時講小朋友,一時講廚房買菜,佢好叻架。我哋乜都傾,千祈唔好教佢,因為佢叻過我。」

採訪:林妙萍

攝影:郭賢興

攝錄:林德雄、李祉澄

【閃耀人生女人心-張天愛(3)】

不甘做煮飯婆:21世紀喇,要前衛啲

http://bit.ly/2D7gTR4

【閃耀人生女人心-張天愛(2)】

離婚4次 被求婚50次:最終唔啱都冇法

http://bit.ly/2G2qMCr

【閃耀人生女人心-張天愛(1)】

有個猛料公職王父親 門口點解掛三盞燈?

http://bit.ly/2Fpt40E



張天愛讚女兒Claudine好叻,博學又百變。
張天愛多謝青霞,俾咗一個咁溫暖嘅家女兒。(資料圖片)
張天愛話同林青霞唔係情敵關係。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!