掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

【閃耀人生女人心-張天愛(5)】五千人中脫穎 首位華人考入皇家舞蹈學院 __,閃耀人生女人心,張天愛,

張天愛一生充滿傳奇,其父張有興來頭不少,他被尊稱為二戰後香港第一代民主派、首任華人市政局主席,以及立法局議員,更有「公職王」之稱號。她曾經歷四段婚,前 ...




張天愛一生充滿傳奇,其父張有興來頭不少,他被尊稱為二戰後香港第一代民主派、首任華人市政局主席,以及立法局議員,更有「公職王」之稱號。她曾經歷四段婚,前夫包括有林青霞現任丈夫邢李㷧,與及資深大律師胡漢清等。思想前衛的張天愛,認為她的能量就是要在外工作,幫小朋友。天生熱愛芭蕾舞的她,更是首位華人入讀英國皇家舞蹈學院,校方為表揚她,更於院內為她設立雕像。

將芭蕾舞演變成終生事業的張天愛,自言父母的要求很高,小時侯她陪胞姊跳舞而加入跳舞班,一跳愛上,更成為終生的興趣事業,「四歲開始跳,跟住Miss Wong(王仁曼)就話我幾聰明,啲筋骨又幾鬆,就叫咗我去考皇家(英國皇家芭蕾舞考試),就係咁變咗第一個中國人入皇家(英國皇家舞蹈學院)。」當時,張天愛只得9歲,成功在5千名考生中突圍,成為英國皇家舞蹈學院開院以來,第一個亞洲人,院內更為她設立雕像。「嗰時考試一考就考咗7日,第一日就考跳舞,第二日就量度身型、拉筋睇你(筋骨)軟唔軟,第三日就照X-ray,因為她可以預計你將來身型啦,睇吓你有冇斷過骨,手腳對唔對稱,有冇一邊長。第四日就同你傾偈,考英文,問你志向,點解要考呢間學校。」

能夠在5千多人之中,脫穎而出,考入英國皇家舞蹈學院,但張天愛卻坦言並冇特別高興。張天愛憶述當時情況,她稱因為當時仍未知道件事有幾威,直到王仁曼登報紙公告天下。她才醒覺,原來是一件很威的事。事後,張天愛瘋狂愛上芭蕾舞,一跳,魂魄就如同去了另一世界,飯可不吃,舞不可不跳,「總之我覺得我跳舞就係正常,唔跳舞就唔正常。」百種舞蹈,獨愛芭蕾,「因為佢夠嚴格同仔細,加上難度高,又要聽音樂,又要記步法,又要控制啲muscle好多種,咁我做到,有個滿足感。同埋,我諗我個人鍾意複雜,啲動作、音樂呀要諗,好複雜,個敏銳度好高,古典芭蕾舞有一千樣嘢,我鍾意呀。」

【閃耀人生女人心-張天愛(4)】

感謝林青霞代養女 稱邢李㷧積福娶得賢妻

http://bit.ly/2oW5T4L

【閃耀人生女人心-張天愛(3)】

不甘做煮飯婆:21世紀喇,要前衛啲

http://bit.ly/2HgslMC

【閃耀人生女人心-張天愛(2)】

離婚4次 被求婚50次:最終唔啱都冇法

http://bit.ly/2G2qMCr

【閃耀人生女人心-張天愛(1)】

有個猛料公職王父親 門口點解掛三盞燈?

http://bit.ly/2Fpt40E

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

採訪:林妙萍

攝影:郭賢興

攝錄:林德雄、李祉澄

攝影:郭賢興 張天愛係首位華人考入皇家舞蹈學院。
於5千多人之中脫穎而出,院內更為她設立雕像。
王仁曼鼓勵張天愛報英國皇家芭蕾舞考試。(受訪者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!