網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

【預產期約5月】同老公晒溫馨大肚相 熊黛林:睇得出自己真係冇嫁錯人 __,熊黛林,

熊黛林(Lynn)前年嫁俾家族坐擁百億資產嘅富二代郭可頌,去年宣佈懷孕,預產期約5月,距離生B嘅日子越嚟越近,日前Lynn同老公郭可頌影咗一輯大肚相, ...




熊黛林(Lynn)前年嫁俾家族坐擁百億資產嘅富二代郭可頌,去年宣佈懷孕,預產期約5月,距離生B嘅日子越嚟越近,日前Lynn同老公郭可頌影咗一輯大肚相,佢哋影呢輯相係希望第時BB提起,佢哋可以拎出呢啲張,話俾小朋友知爸爸同媽咪係好期待BB出世。

Lynn笑得好燦爛,雖然肚凸凸,不過手腳仍然纖瘦,果然係model底子,Lynn身穿吊帶裙時,明顯上圍升級唔少,至於爸爸郭可頌就大晒肌肉,遲啲真係單手抱B冇難度,Lynn笑言:「一直老公都好照顧我,有咗BB後老公更事事以我為先,我覺得好開心,睇得出自己真係冇嫁錯人。」

作為準媽咪,Lynn現時未覺得緊張,反而好期待BB出世,同時又有啲唔捨得同BB身心相連嘅親密關係,佢解釋:「每次BB喺我肚入面郁,我都好興奮。」問到Lynn有冇睇書學習湊B同教小朋友嘅技巧,Lynn表示只係睇過少量關於育兒書籍,平日都係多向一啲有湊B經驗嘅朋友請教:「我哋都想順其自然,第時再一步步學習,我唔想俾太大壓力家人及BB。」



日前Lynn同老公郭可頌影咗一輯大肚相
準媽咪Lynn手腳仍然纖瘦
Lynn笑言懷孕期間,老公一直細心照顧佢。



鍾意就快D Share啦!