網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

5歲囡囡識化妝 郭羨妮幻想佢選港姐 __,港姐,郭羨妮,

郭羨妮囡囡可能係未來港姐冠軍。藝人郭羨妮以露肩裙出席大埔超級城活動,她透露復活節會留港消費,又指現年五歲多的女兒已經非常貪靚:「佢兩歲已經會着我嘅高跟 ...


郭羨妮囡囡可能係未來港姐冠軍。


藝人郭羨妮以露肩裙出席大埔超級城活動,她透露復活節會留港消費,又指現年五歲多的女兒已經非常貪靚:「佢兩歲已經會着我嘅高跟鞋喺屋企行嚟行去,到依家都係。(似你?)唔係,我唔鍾意着高跟鞋。今日學校有個復活節party,我好早就起身幫佢整頭,佢自己化少少妝,搽吓lip gloss同噴閃粉,我同佢講你唔係去跳舞比賽,唔好化咁勁個妝。佢話噴閃粉前先搽cream先黐得實,佢話我上次係咁教佢,我都唔記得咗。佢將來可以做我個化妝師。」

問到女兒長大後會否參選港姐?她笑言也有幻想過:「如果佢話參加,我唔會出自己個名,唔會做提名人。(怕囡囡有壓力?)係,而且想畀人一個公平嘅感覺,係佢自己去打拚,唔關阿媽事,我唔會出嚟,只會喺幕後煲湯畀佢。」

另外,郭羨妮談到工作,她表示拍攝的網劇《我的法則-辦公室篇》明天便首播,在劇中飾演魔鬼上司,稍後又會到內地登台,問她歌藝如何?她坦言:「都呃到人,我尋日練歌練到把聲拆咗。(會唔會跳埋舞?)依家冇,老喇,骨頭脆。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!