網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

提早慶祝薛家燕68歲生日 黎小田瘋狂送吻! __,黎小田,薛家燕,家燕,

嘩!真係冧到呢~藝人薛家燕於3月30日便68歲生日,一班圈中好友黎小田、湯寶如、陳浩民夫婦、唐文龍、楊思琦、姜麗文、林盛斌(Bob)、王梓軒及Fans ...


嘩!真係冧到呢~


藝人薛家燕於3月30日便68歲生日,一班圈中好友黎小田、湯寶如、陳浩民夫婦、唐文龍、楊思琦、姜麗文、林盛斌(Bob)、王梓軒及Fans們為她提早開壽宴慶生,而兒子將6月結婚,未來新袍和女家家人都有出席,當兩家人與嘉賓站着一起大合照時,Bob就整蠱王梓軒叫埋過去,搞到王梓軒一臉尷尬,「壽星女」家燕就多次獲小田吻賀。

問到家燕為何不露「性感線頭」?家燕笑言:「我都成日畀驚喜大家,而自己鍾意喜慶日子就着一啲中國傳統啲嘅服飾,能夠表現出傳統中國女性嘅美態嘛。」講到又大一歲,是否「22歲」?家燕笑道:「我好開心,原來年輕人都覺得我咁後生,成熟嘅階段係好開心,好多朋友嚟支持,Fans啦,朋友啦,唔識點多謝大家捧場。呢個星期已經收到好多禮物,有啲仲畀錯咗禮物,原來係送畀我個仔嘅結婚禮物。」

講到兒子6月舉行婚禮 ,家燕稱日前已進行了過大禮儀式,相當忙,襯家亦因此專程從英國回來,之後便返英國5月再飛來香港出席婚宴。問到生日願望?家燕表示兒子婚禮順利 ,她亦已入紙申請紅館開騷,因她是8歲當童星入行,今年是她入行60周年是難得的日子。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!