網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

屋企有6個衣櫃!何傲兒考慮賣二手衫 __,傲兒,何傲兒,

何傲兒好性感呀!藝人何傲兒身穿桃紅色低胸連身裙現身《莎莎紅寶石周年華麗盛宴》,身材fit到漏,她自爆原來無想過着甚麽,只是隨手在家中拿一件着,問到家中 ...


何傲兒好性感呀!


藝人何傲兒身穿桃紅色低胸連身裙現身《莎莎紅寶石周年華麗盛宴》,身材fit到漏,她自爆原來無想過着甚麽,只是隨手在家中拿一件着,問到家中是否全部低胸裝?她笑說:「唔係,只係你哋注意都係低胸裝都冇辦法。」揚言自己冇身材的她說家中有6個衣櫃收藏衣服,爸爸都建議她不如開舖賣二手衫,她說:「要諗下有冇市場,不過都唔敢,始終着過有汗味。(有汗味賣貴啲?)好變態,可以整理好先,或者同朋友夾。」

提到同場的欣宜裙太鬆,問會否加以指導防走光?她說:「有時太性感都唔敢郁,唔敢烏身,我會帶件披肩,披咗就可以烏身。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!