掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

9吋最強武器!貝依霖齋着底底趷籮晒靚股 __,

貝依霖齋着底褲掖喺張櫈度擺出咁嘅甫士,會唔會太噴血呀?新一代性感索女貝依霖(Chantale)擁有32C弗爆身材,更獲杜汶澤斥資力捧,前途無可限量!平 ...


貝依霖齋着底褲掖喺張櫈度擺出咁嘅甫士,會唔會太噴血呀?


新一代性感索女貝依霖(Chantale)擁有32C弗爆身材,更獲杜汶澤斥資力捧,前途無可限量!平時Chantale都好鍾意喺社交網派福利,就連浸浴嘅相都大方甫出嚟同一班網民分享,真係性感無極限!而今日Chantale就喺社交網甫出一張自拍照,並留言:「9inches」,究竟9吋係指咩呢?唔好諗錯隔籬,其實係講緊對鞋!

相中見佢着住對9吋嘅「武器」高踭鞋,真係高到殺死人!佢仲俯身挨咗落張摺櫈上趷籮大擺誘人甫士,而另一重點就係佢出「股惑」,下半身只係着咗條底底大晒靚股,認真煞食呀!雖然見唔到樣同「胸器」,不過一班網民都依然受落,仲話鼻血都流埋!就連男神王宗堯都忍唔住留言話「Crazy」仲加咗個猴子遮眼emoji,唔知男神想表達咩呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!