網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

新碟達白金銷量 AGA忙到冇時間識男仔 __,AGA,

真係冇喇冇喇…歌手AGA(江海迦)今日到尖沙咀為新碟《Luna》進行簽唱會,即場獻唱及與粉絲大玩遊戲。對於新碟達白金銷量,AGA坦言感到驚喜:「冇諗過 ...


真係冇喇冇喇…


歌手AGA(江海迦)今日到尖沙咀為新碟《Luna》進行簽唱會,即場獻唱及與粉絲大玩遊戲。對於新碟達白金銷量,AGA坦言感到驚喜:「冇諗過會賣得咁快,因為呢隻碟我試咗好多種唔同曲風,有擔心過市場冇咁容易接受。」問到新碟反應理想,會怎樣獎勵自己?她說:「獎勵自己就真係冇諗過,但係一定會請同事慶功,今次呢隻碟佢哋真係幫咗我好多,所以真係抵請。」

推首張黑膠碟

她又開心透露《Luna》會推出自己首張黑膠碟,笑言:「我自己就超級想,成日覺得係一啲hifi歌手先有機會出,冇諗過自己唱流行曲有一日真係可以有機會出一隻黑膠碟。我爸爸笑我『你終於都係一個音樂人!』因為喺佢哋嘅年代做歌手係應該出黑膠碟,所以已經留起咗一隻送畀佢。」

工作忙碌冇時間識男仔

AGA說剛完成廣州的演唱會,7月中會在香港搞中型的演唱會,並計劃於今年再製作以R&B風格為主的新碟,問她工作忙碌,豈不沒有時間識男仔?AGA即笑住大嘆:「唉冇喇,真係冇期呀!啱啱個假期都係飛咗去澳洲幫家姐湊仔同埋探屋企人,一番到來又要繼續工作。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!