網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月18日 星期日

玩埋大特寫!Aka@SG做運動晒微乳 __,Aka,

睇完之後真係精神為之一振!組合SuperGirls隊長趙慧珊(Aka)向來都係宅男女神,靠靚樣同一對長腿已經夠吸睛,見佢平時不停下苦功畀心機做運動,呢 ...


睇完之後真係精神為之一振!


組合Super Girls隊長趙慧珊(Aka)向來都係宅男女神,靠靚樣同一對長腿已經夠吸睛,見佢平時不停下苦功畀心機做運動,呢日Aka又做勤力寶寶,孖住教練進行特訓,仲喺社交網站上載一連串嘅短片,不過個視角就令成班宅男精神為之一振!點解咁講?因為Aka練緊深蹲、拎住個啞鈴嘅時候,個鏡頭突然大特寫佢上半身,着住Sport Bra嘅佢即時微露事業線!

咁都未夠,當Aka完成晒運動之後,教練好細心咁幫佢按摩肩頸,又幫佢按腳放鬆番啲肌肉,但係就搞到Aka成個人烏低身係咁大笑大叫,引嚟唔少網友都話好羨慕教練,仲話想組隊瘋狂同Aka做運動添呀。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!