掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

羅力威當生B係喜好 雨僑:1、2個夠喇! __,羅力威,羽翹,雨僑,

咁快啲生喇!歌手羅力威今日同拍拖七年的女友雨僑拉埋天窗,一對新人今日上午在淺水灣進行注冊和行禮儀式,其後在下午舉行雞尾酒會招呼各圈中好友,到晚上宴會時 ...


咁快啲生喇!


歌手羅力威今日同拍拖七年的女友雨僑拉埋天窗,一對新人今日上午在淺水灣進行注冊和行禮儀式,其後在下午舉行雞尾酒會招呼各圈中好友,到晚上宴會時二人就曾透露只招呼雙方的親人朋友,一對新人剛剛現身接受傳媒訪問,

咩都估估吓

問到是否一早諗定講詞?羅力威就說:「我唔識講嘢㗎其實!我係咁㗎咋!」聞記者笑他隨口講都咁樣,羅力威就向雨僑道:「係呀,中計喇你!」雨僑甜笑回應:「邊個中計都未知!」羅力威續說:「其實頭先我冇講呢啲嘢嘅,只係好大概地多謝啲親朋好友嘅來臨,同埋多謝記者朋友喇,你哋成棚人咁樣,包咗架旅遊巴來支持。」羅力威又關心現場記者有無飲水和不要中暑。雨僑就大讚老公:「同埋今日你哋見到好犀利,出面嗰啲布置,所有場地上嘅安排,傳媒同親友啲車全部都係佢一手一腳安排,我除咗book場之外冇做過任何嘢。」羅力威接說:「所以我會覺得,本身覺得冇可能做到嘅嘢其實係做到嘅,會覺得帶到畀我哋好多信心,以後無論遇到啲咩都可以去面對,一開始我哋只係膽粗粗咁樣去book是但一日去行禮,唔理嗰日係咪會行雷閃電,落雨又好打風又好,都係估㗎咋,諗住只要唔係最凍或者最熱,揀啲唔係春天好潮濕或者夏天曬到正,就咁求其揀一日囉,跟住之後先至慢慢逐步,好似完成一個估唔到會原本咁大件事嘅嘅一樣嘢。」

工作排到七月

講到度蜜月,羅力威指未安排:「未呀,因為佢之後都可能會飛。」雨僑亦說:「暫時我啲工作排到去七月,係好滿,我2號已經要開工,蜜月就可能要排到去秋天嘅時候。(今日個婚禮用咗幾多錢?)剩係場地我諗都用咗30萬,唔計所有其他嘢。」問今朝無接新娘環節?雨僑說:「冇呀,我哋各自各,今朝我望咗佢一眼咋,就來咗行禮喇!」羅力威話:「總之我哋尋晚講電話就臨收線之前都係:『唔同你講住喇,我好攰呀。』就到今日來到呢度先見。」問到夜晚的安排,雨僑說:「夜晚就剩係同屋企人食飯,大概有200人,會去另一個場地,就冇圈中朋友嘅。」

問到何時生小朋友?雨僑笑言:「婚禮之後要回一回氣先!」羅力威就說:「有啲傷傷哋,個荷包傷傷哋,要努力做吓嘢,同埋呢方面都要認真諗一諗,呢樣嘢雖然話係一種喜好,即係問你係咪想生,你話想嘅咪就係一種喜好,其實除咗係喜好都要諗得好清楚嘅。」至於目標生幾多個?雨僑答:「目標呀,一、兩個喇!」羅力威說:「呢啲嘢交畀佢喇!」雨僑又解釋:「我哋覺得生唔生都事小,最緊要係點樣教同養,如果有咗小朋友就要花多啲時間照顧屋企,所以現階段都未得住,加上手上仲有好多工作要完成,等到真係完成晒先再諗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!