掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

【幸福女主播】黃婉曼嫁馬主開麵包學校 蔡雪瑩佗B女預產期6月 __,蔡雪瑩,黃婉曼,

陳嘉倩成為小三後,慘變雙失,但亦有好多女主播找到幸福。就像10年離開大台的黃婉曼,於14年下嫁會計師兼馬主馮柏基,當年豪花三百萬搞婚禮,嫁得好風光。別 ...




陳嘉倩成為小三後,慘變雙失,但亦有好多女主播找到幸福。就像10年離開大台的黃婉曼,於14年下嫁會計師兼馬主馮柏基,當年豪花三百萬搞婚禮,嫁得好風光。

別以為她專心做少奶奶,雖然去年七月囡囡出世,但仍要兼顧麵包學校。由於家人鍾意食麵包,所以她去過日本藍帶讀有關課程。學成之後,回港開設麵包學校,更請了藍帶的老師助陣。之前陳凱琳曾到其學校上堂,學整牛角包。雖然黃婉曼話未回本,但已經籌備開麵包店。有老公做強力後盾,果然有「食」力呀!

「至索女主播」蔡雪瑩是另一個幸福人辦,她於15年跟全國政協朱銘泉兒子、上市公司太子爺朱威霖奉子成婚,誕下囝囝之後,專心做闊太,得閒就去ball。現佗B女,身材一點都冇走樣,預產期六月,湊夠一個好字,夠晒美滿呀!




鍾意就快D Share啦!