網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月22日 星期四

黎明宣布做爸爸 衛蘭估對方想要B女 __,衛蘭,黎明,

過多幾個月就會知喇。歌手衛蘭(Janice)出席銅鑼灣音樂活動,她表示剛旅行回來不久,去了美國洛杉磯,提到玩跳傘,Janice謂:「係呀,第一次玩,唔 ...


過多幾個月就會知喇。


歌手衛蘭(Janice)出席銅鑼灣音樂活動,她表示剛旅行回來不久,去了美國洛杉磯,提到玩跳傘,Janice謂:「係呀,第一次玩,唔驚,好剌激。」講到旅程中遇上荷里活巨星麥克華堡(Mark Wahlberg)?Janice開心說:「因為去咗佢嘅餐廳,但係真係冇諗過可以見到佢。(即刻集郵?)都係呀,佢都好nice。(有睇佢演嘅戲?)我冇睇過佢啲戲,反而90年代時有聽佢啲歌。」

另講到前老闆黎明宣布做爸爸?Janice謂:「好戥佢開心,會send message恭喜。」她表示當知道這消息都好surprise,因為平時已很少他的新聞,所以當一聽到這則新聞時感到很驚訝,覺得是開心事。」問到佢估係男B還是女B?Janice說:「感覺上黎生會喜歡女多啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!