掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

仲間由紀惠:捱過老公偷食事件 仲間由紀惠陀B錄節目 __,仲間,仲間由紀惠,

仲間宣布懷孕後,繼續開工搵奶粉錢。38歲的日本女星仲間由紀惠,同52歲演員丈夫田中哲司結婚4年,去年中傳出男方趁着她出國期間疑偷食,令婚姻一度亮起紅燈 ...


仲間宣布懷孕後,繼續開工搵奶粉錢。


38歲的日本女星仲間由紀惠,同52歲演員丈夫田中哲司結婚4年,去年中傳出男方趁着她出國期間疑偷食,令婚姻一度亮起紅燈,幸好兩夫妻終於和解不用離婚收場。早前更證實仲間懷孕4個月,將於今年夏天首度成為媽咪。

懷有身孕的仲間,雖然已減少工作,但仍為富士電視台主持音樂節目《MUSIC FAIR》,前日是懷孕消息公布後首次為節目錄映,她現身時獲工作人員祝賀,仲間亦禁不住露出幸福笑容,工作人員大讚仲間懷孕後依然漂亮,不過未見大肚。而前日錄映一集今日下午6時播出。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!