網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月5日 星期一

想做未婚媽媽?姚子羚唔急嫁但恨生B __,姚子羚,

話因為見到杏兒個仔好可愛,個個母性大發!已升呢人妻的藝人胡杏兒暗示今年有「胡說八道會」姊妹好事近,令人聯想到黃智雯或姚子羚,不過曾傳出「有嫁期」的智雯 ...


話因為見到杏兒個仔好可愛,個個母性大發!


已升呢人妻的藝人胡杏兒暗示今年有「胡說八道會」姊妹好事近,令人聯想到黃智雯或姚子羚,不過曾傳出「有嫁期」的智雯最近卻押後婚期,令子羚頓成頭號待嫁人物!

子羚昨日接受電話訪問時繼續耍太極,笑言會先讓智雯結婚及胡定欣生仔,她說:「杏兒成日喺我哋個Group度Send BB肉照出嚟,真係好得意,感染到大家都想生仔,當中以定欣最想生,可能佢閃婚都唔定!」子羚表示今年未有結婚計劃,拍攝中的無綫劇《包青天再起風雲》要到內地拍攝兩個月,之後有時間想到東非旅行。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!